TN 2020 - Orcs are human too
- Ungfugl
- Geografisk sted: Sdr. Bjert
Re: TN 2020 - Orcs are human too
Jeg kunne ikke høre et udenlandsk nummer på youtube i morges, fordi der var koda-relateret indhold i videoen, som der stod..? 

- Antimatter
- Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς
Man kan ikke høre DJ Screw længere.
It is in the elevation of all mankind to the rank of princes and princesses in a fairy kingdom, and not in the degradation of all classes to the level of the sordid, that I see the future happiness of the world
- Jon A
- Kontakt:
Siden i morges er pladerne så også trukket fra Spotify, kan jeg konstatere.Jon A skrev: ↑31 jul 2020 09:32Reaktionen? Alle begynder at råbe i munden på hinanden, at han er et kryb, og de har altid syntes, han virkede mærkelig. Ian Svenonious mærkelig? Ja? Klart han er mærkelig, det er hele hans ting. Og hans pladeselskab, Merge Records, skynder sig at afbryde alt samarbejde med ham og trækker hans udgivelser fra distroer, webshops, Bandcamp.
Briller af stålkulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
- PeterEllermann
- Spotify: 114022072
- Geografisk sted: Working class hero.
Youtube/Koda-feuden er fed lol, lige indtil man vil se Richard Dawsons "Civil Servant / Live From Alice Denmark", og bliver mødt af sort skærm.
Så er der nogen, der skal have tæsk.
Så er der nogen, der skal have tæsk.
Unheimlich Dan Jørgensen.
- secondtoughestintheinfant
- Geografisk sted: Jerusalem
Ide til ny streamingtjeneste: En konstant voksende tjeneste med alle musikere, der er blevet #CANCELLED fra andre tjenester, så man for et mindre beløb stadig kan nyde kunstnere som R. Kelly og Ian Svenonious.Jon A skrev: ↑31 jul 2020 12:59Siden i morges er pladerne så også trukket fra Spotify, kan jeg konstatere.Jon A skrev: ↑31 jul 2020 09:32Reaktionen? Alle begynder at råbe i munden på hinanden, at han er et kryb, og de har altid syntes, han virkede mærkelig. Ian Svenonious mærkelig? Ja? Klart han er mærkelig, det er hele hans ting. Og hans pladeselskab, Merge Records, skynder sig at afbryde alt samarbejde med ham og trækker hans udgivelser fra distroer, webshops, Bandcamp.
BUT the Future is only dark from outside.
Leap into it—and it EXPLODES with Light.
Leap into it—and it EXPLODES with Light.
- makrel
- Geografisk sted: A place called Candied Island!
- Kontakt:
Du åbner op for Pandoras æske, second. NSBM, fx.secondtoughestintheinfant skrev: ↑31 jul 2020 13:12Ide til ny streamingtjeneste: En konstant voksende tjeneste med alle musikere, der er blevet #CANCELLED fra andre tjenester, så man for et mindre beløb stadig kan nyde kunstnere som R. Kelly og Ian Svenonious.Jon A skrev: ↑31 jul 2020 12:59Siden i morges er pladerne så også trukket fra Spotify, kan jeg konstatere.Jon A skrev: ↑31 jul 2020 09:32Reaktionen? Alle begynder at råbe i munden på hinanden, at han er et kryb, og de har altid syntes, han virkede mærkelig. Ian Svenonious mærkelig? Ja? Klart han er mærkelig, det er hele hans ting. Og hans pladeselskab, Merge Records, skynder sig at afbryde alt samarbejde med ham og trækker hans udgivelser fra distroer, webshops, Bandcamp.

Tom D. Warrior
- Hr. Oberheim
- Geografisk sted: Rygerstuen
Jeg er så bitter over den sag at jeg egentlig skippede artiklen, få ting kan få mit pis i kog som den sag der. Det kommer nemlig lige efter DONG-sagen, samme personager fra Soc. Dem. er igen ivrige efter at sælge ud af vores fælles ejendom, til spotpris. Inkompetencen er så eklatant at det føles som en hån mod befolkningen. Hvor dumme kan de være og stadig tillade sig at hæve checken hver måned? Det er tilsyneladende ingen nedre grænse.Jensth skrev: ↑31 jul 2020 10:36..
– Det er jo decideret åndssvagt. Man har nærmest foræret fabrikken til sheiken, og nu viser det sig, at han slipper for at betale for udviklingen af en vaccine, som han bagefter kan tjene mange penge på.
Skal vi lige give vores politikere og embedsmænd en stor hånd![]()
- Jensth
- Geografisk sted: 2400
Mmmmm... Graveland!
Fucking Hell..

Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.
- Hr. Oberheim
Jeg håber i øvrigt at KODA holder fast.
Youtube-mandens klamme taktik er klar: vi glemmer at der er nogen musikere bag, og prøver at gøre til nogen der udelukkende handler om at det er synd for lytterne at der nu mangler musik.
Det er samme taktik som Napster osv. havde stor succes med, få de unge lyttere til at tro at du nærmest er en Robin Hood når du ikke betaler for musik, plus noget pseudo-kommunistisk ævl om at det burde være enhvers ret at få alt gratis fordi 'information' (læs=produceret musik) skal være 'frit'.
Keep it cool KODA, Google har brug for musikken - den er nemlig penge værd.
Youtube-mandens klamme taktik er klar: vi glemmer at der er nogen musikere bag, og prøver at gøre til nogen der udelukkende handler om at det er synd for lytterne at der nu mangler musik.
Det er samme taktik som Napster osv. havde stor succes med, få de unge lyttere til at tro at du nærmest er en Robin Hood når du ikke betaler for musik, plus noget pseudo-kommunistisk ævl om at det burde være enhvers ret at få alt gratis fordi 'information' (læs=produceret musik) skal være 'frit'.
Keep it cool KODA, Google har brug for musikken - den er nemlig penge værd.
Senest rettet af Hr. Oberheim 31 jul 2020 13:49, rettet i alt 1 gang.
- Hr. Oberheim
Det kunne man frygte - ikke mindst fordi lytterne har vænnet sig til at musik bare kan hentes gratis, men også fordi ordet 'solidaritet' ikke bruges meget i 2020.