Dokumentationen af livet vil ingen ende tage [TN · Uge 3]

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jess Franco
Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
Kontakt:

#191 Indlæg af Jess Franco » 17 jan 2008 10:52

Hemophiliac skrev:Videoen blev slettet fra Youtube pga. CoS, så her er den et andet sted:

http://tubemall.net/undeletube.php?v=53LaNNDWH-4
Eller her:
http://gawker.com/5002269/the-cruise-in ... o-suppress
"When you're a Scientologist, and you drive by an accident, you know you have to do something about it, because you know you're the only one who can really help"
:lol:

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#192 Indlæg af Fisker Thomas » 17 jan 2008 10:59

"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
hassefar
Geografisk sted: Aarhus

#193 Indlæg af hassefar » 17 jan 2008 11:06

hahaha cwazy

Alle kan deltage i konkurrencen, men bortset fra ekshibitionistdelen bliver der ikke noget med blot at være med på en kigger, siger Pia Struck:

»For møder man op, skal man også onanere«.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#194 Indlæg af Fisker Thomas » 17 jan 2008 11:11

TN: Jeg tror jeg vil prøve at gro mig et overskæg mens jeg er i Jylland. Nu har jeg ikke barberet mig siden i søndags, og de kloge siger at et overskæg tager to uger. Så må vi se hvordan det ser ud når jeg kommer hjem.

TN2: Det kommer også til at se godt ud, når det er en mand med overskæg, der vinder DM i onani.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

elmegaard

#195 Indlæg af elmegaard » 17 jan 2008 11:33

tn: så sker der sgu noget derhjemme. hold kæft, hvor er det dog ulækkert. hvad sker der oven i hovedet på folk?
»You know that old black river with the yellow line,
I wonder what city I'll wake up in this time«

Brugeravatar
hassefar
Geografisk sted: Aarhus

#196 Indlæg af hassefar » 17 jan 2008 11:36

elmegaard skrev:hvad sker der oven i hovedet på folk?
tilsyneladende intet.

Brugeravatar
Jess Franco
Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
Kontakt:

#197 Indlæg af Jess Franco » 17 jan 2008 11:56

Leif Erektion skrev:Jeg tror at Karsten Olesens diller er mere prægtig end Spacemans.
Hvad sker der egentlig på Tempel Bar i weekenderne? :?

Brugeravatar
Karsten Olesen
Geografisk sted: Østerbronx

#198 Indlæg af Karsten Olesen » 17 jan 2008 12:21

Først lige en servicemeddelelse til en evt. redaktør med censurkløe i tastefingrene:

INTET overhovedet af hvad der står nedenfor er noget som ikke ALLE i min omgangskreds er fuldt vidende om.

Jeg fortæller/udlever - ja! - det gladeligt, og ALT nedenfor er derfor skrevet ved/med "fuld bevidsthed". Har da vist også nævnt noget af det før herinde?

Nå! Det her:

Er for nemt! Hver dag, siden jeg var ca. 4, har jeg runket som en gal: på en ganske normal dag bliver det til ml. 6-12 gange. I perioder, bl.a. i weekender og affødt af tømmermænd, er antallet ganske ofte en hel del mere.

- Og så var det jo så galt at jeg drak en hel fl. svin på vej til Roskilde sidste år om søndagen, og fordi jeg havde akkreditering + i min tilstand ikke var i stand til at finde Maglegårdsvej, blev jeg derfor efterladt af min lejr udenfor indhegningen, i solen (da den var der) hvor jeg lå bevidstløs i omkring 8 timer.

Af den tur fik jeg så en andengradsforbrænding på benene, der gjorde at jeg langsomt gennem ugen blev mere og mere hæmmet. Og det uanset hvor mange bajere jeg end drak.

Så torsdagen, hvor det fossede ned, gik med KUN at runke i teltet, og relativt tidligt om lørdagen måtte jeg give op med overhovedet at komme omkring pga. forbrændingen.

Så om søndagen, hvor jeg nærmest var handikappet, høvlede jeg i stedet hele dagen, så derfor ingen koncerter, men omkring turen hjem i toget (hvor jeg HAVDE bukserne lynet op!), begyndte jeg at tælle løbende op på antallet - og fordelt på i alt 18 timer i henholdsvis Roskilde og på Amager (og her skal så fratrækkes transporttiden; ca. 2 timer), blev det så til ny, uofficiel (den officielle er sølle 17 gange), verdensrekord i wank for en dag: 24 gange! Havde selv den gl. uofficielle rekord på 23x, så det blev jo en fin dag!

Så fætteren i sætningen: "Således har en kvinde i løbet af seks timer opnået 49 orgasmer, mens bedste mandlige deltager i samme tidsrum magtede seks ejakulationer; rekorder, der stadig står", er mig en lille og sølle "wanker"! Hele "hans" rekord kan jeg, hvornår det end skal være, tage ud indenfor en time, ingen problem.

Men ud over det er Pia Struck jo ikke helt normal! Kender hende godt; det hende fra Harskovens Blotgilde, bl.a. Og så ser hun spøgelser på Assistens Kirkegård... Jamen!

PS: Mine andre rekorder (f.eks. antal timers sex/erektion i træk, antal gange sex med partner på en dag osv.) skal IKKE omtales her, men de er alle sammen lige så fænomenale! Fedt at være knepningens mester! Fedt at være ham der onanerer efter sex! Det fedt!

PSS: Det absolut fedeste, som vi er få i verden der faktisk ved, er at sex med en lamse er bedst PRÆCIS, og ALTID på den 6. og 7. gang (midt i en uafbrudt række, s'føli). Det fedt!

PSSS: På ekstreme dage hvor jeg IKKE tæller, har jeg anslået været helt oppe i nærheden af, eller over, 30x prygl om dagen. Det her sker ca. et par gange om året.

PSSSS: Tager skam gerne imod kommentarer/spørgsmål på PB fra interesserede/nysgerrige; ville jo være totalt til grin hvis alt ovenstående var løgn, jo.
Along this way
outside the prison gates
I love the romance of crime
and I wonder: Does anybody
feel the way I do?
- Morrissey ('Sister I'm A Poet')

Brugeravatar
Non-metal dude
Geografisk sted: København S
Kontakt:

#199 Indlæg af Non-metal dude » 17 jan 2008 12:42

Karsten Olesen skrev:Først lige en servicemeddelelse til en evt. redaktør med censurkløe i tastefingrene
Hvorfor skulle vi dog censurere det? Så længe du ikke bringer billeder...
Senest rettet af [ Non-metal dude ] 20.11.2011 20:11:20, rettet i alt 117 gange.

Brugeravatar
La Mouche
Spotify: 113192036
Kontakt:

#200 Indlæg af La Mouche » 17 jan 2008 12:56

Karsten Olesen er svingningers helt egen Joe Matt. Sejt!

Billede

Billede

http://www.myspace.com/josephmatt

Besvar