OM - God Is Good

besked
Forfatter
Brugeravatar
00Void

Re: OM - God Is Good

#11 Indlæg af 00Void » 17 jun 2009 11:40

Nåh ja, det var jo også det jeg mente :lol:

Edit. Ham, the new guy, er pisse vild.
fire hang out with me

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#12 Indlæg af Tonic Satan » 17 jun 2009 13:24

Jaeh, på Loppen var han i hvert fald vildt god, Amos. Jeg havde ikke fanget, at det var en anden end Hakius, før jeg kom ud til koncerten, men synes jo nok at han så anderledes ud end normalt. Der var vist nogle stykker, der ikke kunne forlige sig med ham, men det var vist mere pga. stilen, som trods alt er noget mere...ja, jeg ved egentlig ikke, hvad det hedder. God er han, og jeg glæder mig til nyt.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Jon A
Kontakt:

#13 Indlæg af Jon A » 17 jun 2009 15:20

Tonic Satan skrev:Der var vist nogle stykker, der ikke kunne forlige sig med ham, men det var vist mere pga. stilen, som trods alt er noget mere...ja, jeg ved egentlig ikke, hvad det hedder.
Dem er jeg én af. Han spiller fint nok, men han lægger op til at sku spille noget helt vildt due af denne verden, og det er det altså ikke - det er pænt ordinært i virkeligheden, og så slår han ikke engang særlig hårdt. Det er ihf. ikke godt nok til at forsvare hans attitude.
kulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Brugeravatar
00Void

#14 Indlæg af 00Void » 17 jun 2009 15:26

Jeg var heller ikke vildt begejstret for ham på loppen. Han begyndte at fatte det, da de spillede at giza, men der var for meget gøgl over det i flight of the eagle. Jeg snakker om den nye, singlen, hvor han er pisse god. Der passer han bedre ind i stilen, som har ændret sig én del fra de tre tidligere plader.
fire hang out with me

Brugeravatar
Ernesto
Geografisk sted: Beyond
Kontakt:

#15 Indlæg af Ernesto » 19 jun 2009 10:58

oles skrev:Deres Sub Pop 7" er - på trods af at OM ikke kan siges at være en single band - totalt overbevisende.
Billede
Jeg fik desværre aldrig meldt mig til det abonnement, men jeg glæder mig til det nye. Jeg syntes faktisk oprindeligt, at der var for lidt udvikling fra CotB til Pilgrimmage. Pilgrimmage voksede dog på mig, men det kunne være rart med noget lidt anderledest.
Alt er naturen Livet og døden Alt.

Brugeravatar
oles
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

#16 Indlæg af oles » 19 jun 2009 11:45

Ernesto skrev:
oles skrev:Deres Sub Pop 7" er - på trods af at OM ikke kan siges at være en single band - totalt overbevisende.
Billede
Jeg fik desværre aldrig meldt mig til det abonnement, men jeg glæder mig til det nye. Jeg syntes faktisk oprindeligt, at der var for lidt udvikling fra CotB til Pilgrimmage. Pilgrimmage voksede dog på mig, men det kunne være rart med noget lidt anderledest.
OM handler ikke om udvikling, men nærmere om indvikling. Det er flip ind musik.

Du skal ikke være ked af at abonnementet smuttede; der er kommet fede OM og Circle singler, resten er stort set ligegyldig throwaway - håber dælme at de har gemt de bedste til sidst!
(Jeg hopper dog sikkert på et nyt ab. alligevel. Man er jo label/vinyl/limited edition psykopat :| )

Brugeravatar
Ernesto
Geografisk sted: Beyond
Kontakt:

#17 Indlæg af Ernesto » 19 jun 2009 11:46

Jeg vil have yderligere indvikling så...!
Alt er naturen Livet og døden Alt.

Brugeravatar
Enola Gay
Geografisk sted: Internetistan

#18 Indlæg af Enola Gay » 24 jun 2009 21:23

Jeg synes Om svinger rigtigt, rigtigt meget. Spændende med den nye plade dog.

Er der nogen der har hørt den live-udgivelse fra Jerusalem, hvor de spillede en marathonkoncert på en fem seks timer eller sådan noget?
»Die Welt ist eben die Hölle, und die Menschen sind einerseits die gequälten Seelen und andererseits die Teufel darin.«

Brugeravatar
Jess Franco
Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
Kontakt:

#19 Indlæg af Jess Franco » 25 jun 2009 08:40

Bongz har live pladen, den varer desværre kun 35 min (mener jeg), men lyder fin.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#20 Indlæg af Fisker Thomas » 25 jun 2009 11:31

Lyden er ret dårlig, men versionerne er gode. Desværre er det kun en enkelt-lp, så det føles lidt fattigt.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar