Fodbold

Næsten alt
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: Fodbold

#22771 Indlæg af Jallan » 13 sep 2018 15:04

Det citat Rock Action linker til går jo aktivt imod DBUs egen pointe, og forringer deres forhandlingsposition. At samle amatørerne gav dem jo netop en styrket forhandlingsposition.
'I for unge til ironi' :lol:

Brugeravatar
palesaint

#22772 Indlæg af palesaint » 13 sep 2018 15:17

Bare lige en detalje: Er der egentlig andre end Anders Fønns, der har bedt om anerkendelse fra A-landsholdet?
J Spaceman skrev:
08 maj 2018 16:22
ekkokamre som svingninger

Brugeravatar
Kong Louie

#22773 Indlæg af Kong Louie » 13 sep 2018 15:44

Jallan skrev:
13 sep 2018 15:04
Det citat Rock Action linker til går jo aktivt imod DBUs egen pointe, og forringer deres forhandlingsposition. At samle amatørerne gav dem jo netop en styrket forhandlingsposition.
Jeg kan jo kun gentage, hvad jeg tror er rigtig: De samlede ikke amatørerne for at styrke deres forhandlingsposition; de gjorde det for ikke at blive smidt ud af EM. At de modsiger sig selv og modererer deres udtalelser beviser bare, hvor elendige de er til at forhandle.

Jeg er helt overbevist om, at hvis amatørerne ikke havde spillet, så var vi ude af EM inden kvalifikationen. Derfor synes jeg også det er helt ude i hampen forkert at hate på dem.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#22774 Indlæg af Rock Action » 13 sep 2018 15:58

Kong Louie skrev:
13 sep 2018 15:44
Jeg kan jo kun gentage, hvad jeg tror er rigtig: De samlede ikke amatørerne for at styrke deres forhandlingsposition; de gjorde det for ikke at blive smidt ud af EM.
Men hvorfor så ikke afvikle kampene med det rigtige landshold i henhold til den midlertidige våbenhvile, de var blevet tilbudt?
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#22775 Indlæg af Jallan » 13 sep 2018 16:15

Kong Louie skrev:
Jallan skrev:
Jeg kan jo kun gentage, hvad jeg tror er rigtig: De samlede ikke amatørerne for at styrke deres forhandlingsposition; de gjorde det for ikke at blive smidt ud af EM. At de modsiger sig selv og modererer deres udtalelser beviser bare, hvor elendige de er til at forhandle.

Jeg er helt overbevist om, at hvis amatørerne ikke havde spillet, så var vi ude af EM inden kvalifikationen. Derfor synes jeg også det er helt ude i hampen forkert at hate på dem.
Det er selvfølgelig helt ok, at du er overbevist om det, der er bare ikke rigtig nogen fakta der peger i den retning.
'I for unge til ironi' :lol:

Brugeravatar
Kong Louie

#22776 Indlæg af Kong Louie » 13 sep 2018 16:31

Jeg synes der er masser - ikke fakta, for det er der intet af her, ikke noget man kan stole på i hvert fald. Men der er tegn i luften og lyd på vandrørerne. Faxe sagde det selv; "det vigtigste er kampen bliver spillet". Tror du ikke han har snakket med DBU? Og tror du ikke de vælger loyale og folkekære Faxe af en årsag? Fordi han kan servere det for offentligheden uden at skulle fortælle det hele? Det er den mest slatne rævekage nogensinde. Det er hvad det er.

Brugeravatar
Kong Louie

#22777 Indlæg af Kong Louie » 13 sep 2018 16:39

Rock Action skrev:
13 sep 2018 15:58
Kong Louie skrev:
Jeg kan jo kun gentage, hvad jeg tror er rigtig: De samlede ikke amatørerne for at styrke deres forhandlingsposition; de gjorde det for ikke at blive smidt ud af EM.
Men hvorfor så ikke afvikle kampene med det rigtige landshold i henhold til den midlertidige våbenhvile, de var blevet tilbudt?
Fordi de havde besluttet sig for at holde fast, lige meget hvad.

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#22778 Indlæg af Rock Action » 14 sep 2018 12:04

palesaint skrev:
13 sep 2018 15:17
Bare lige en detalje: Er der egentlig andre end Anders Fønns, der har bedt om anerkendelse fra A-landsholdet?
Daniel Holm har, og så ved jeg jo ikke, hvor meget de har larmet på deres respektive sociale medier.
I øvrigt vil jeg også mene, der havde været en risiko ved at stille vikarlandsholdet mod Wales, hvis det var kommet dertil, som eksempekvis Martin O'Neill er inde på her til BBC via JP:
Uefa bør nok handle og vil gøre det, hvis det udvikler sig i den retning, som det ser ud til, siger O'Neill til BBC.
og
Uefa bliver nødt til at reagere på en eller anden måde. Hvis det udvikler sig på denne måde, så vil der bestemt være en grad af urimelighed over det, mener han.
hvilket jeg tror ville være en ret reel holdning, især hvis det var sket ifm. debuten for Uefas nye satsning Nation League, hvor formålet jo netop er, at matche hold der styrkemæssigt ligner hinanden.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Maverick

#22779 Indlæg af Maverick » 14 sep 2018 20:36

Kong Louie skrev:
Jallan skrev:

Jeg er helt på linje med Kong Louie her. Jeg er ikke i tvivl om at forhandlingerne var kørt så meget i hårdknude at alternativet til amatørlandsholdet havde været en aflysning.

Og i min optik tydede alle indikationer på at et afbud ville have fået konsekvenser fra UEFAs side. Højst sandsynligt med en udelukkelse fra den kommende EM kval.
Life is a bitch... Get used to it

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#22780 Indlæg af Ungfugl » 16 sep 2018 11:13

Lidt af en perle fra Robben mod Leverkusen igår:

Utroligt niveau han holder, når man tænker på, han er 34 år og fløjspiller. Kiggede så lige hans stats igennem for alle hans sæsoner i Bayern. Han har ikke spillet 30 bundesligakampe på en sæson endnu :D

edit: også kongemål af Zlatan, uij uij uij
http://twitter.com/twitter/statuses/1041120441820016641

Besvar