Verdens bedste nummer lige nu

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Starla
Geografisk sted: København N

Re: Verdens bedste nummer lige nu

#9981 Indlæg af Starla » 17 apr 2019 19:30

junebug skrev:
17 apr 2019 00:05
Uha, det lyder meget romantisk!! :)

"Inch" er en ægte evergreen, helt klart. Men lige med Hi-fi Low Life er jeg personligt rigtig vild med de lidt mere beskidte indspilninger. Den lyder på ingen måde som om den er indspillet af en bleg dansker, og det er helt forrygende. Faktisk en plade hvor man godt kan finde MANGE kandidater til lige præcis denne tråd. Og naturligvis PUJ's bedste samling af sange. Selvom de tre studiealbums også kan noget. Skønt orkester!
Personlige favoritter:

"Ride Those Horses"
"Dont Wanna Think"
"Waiting for the Rain"
"Kitty Galore"
"Wild Youth"(!)

..og ja, "Inch" og "Static Moments", og selvfølgelig sangen til Neil Young. Storværk!
Dét var det også!

Jeg er helt klart on the same page som dig. Jo mere grus i maskineriet, jo bedre. Og så er det jo bare et undervurderet, men voldsomt lækkert album. Jeg vender tilbage til det gang på gang.

Jeg har de samme sange - men det giver jo også god mening på alle måder :) Måske "Hell Is Here" byttet ud med "Don't Wanna Think". Og på med "Far Away N.Y.C."! Især "Kitty Galore" har jeg også hørt meget (guitaren 00:29!) Og så er de første 20 sekunder af "They'll Come for Me" satme en stærk åbning af et album.
Government Created Killer Nano Robot Infection

Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

#9982 Indlæg af junebug » 23 apr 2019 20:37

sært catchy, og pisse sjov svensk pøllerock
the winners toil with all the answers

Green Book

#9983 Indlæg af Green Book » 24 apr 2019 19:57

Jeg har lyttet til et par af deres numre og jeg synes det virker utrolig påtaget. Der er ellers ting jeg godt kan lidt ved dem

Brugeravatar
Aandsamoebe
Spotify: https://open.spotify.com/artist/2oJBde4ZdrXUk2cY8ycOrI
Geografisk sted: 711/911/666/Allestedsnærværende gradvist vekslende et sted mellem intet og alt, Himlen og Helvede
Kontakt:

#9984 Indlæg af Aandsamoebe » 24 apr 2019 21:11

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hellere sort i landet af lort
end hvid og politibetændt

- Michael Strunge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Besvar