https://americanforrest.bandcamp.com/al ... der-yonder
Det er Guy der har lavet begge sange. Guy startede som sangskriver i Nashville. Jerry Jeff var glad for nogle sange, dem indspillede han.EHG skrev: ↑10 jan 2021 08:40Jerry Jeff og Guy Clark. Hvem har skrevet for hvem?
'Old time feeling' og 'L.A. Feeling' er både på Jerry Jeffs S/T fra 72 og Guy Clarks Old Number One fra 75.
Umiddelbart ville jeg tænke at Jerry Jeff har skrevet dem, men wikien til 'Old Number One', skriver at Guy har skrevet alle numrene. Nogen der kender sammenhængen? Hagemann?
Meget gerne, tak!kjb skrev: ↑13 jan 2021 14:20Det er Guy der har lavet begge sange. Guy startede som sangskriver i Nashville. Jerry Jeff var glad for nogle sange, dem indspillede han.EHG skrev: ↑10 jan 2021 08:40Jerry Jeff og Guy Clark. Hvem har skrevet for hvem?
'Old time feeling' og 'L.A. Feeling' er både på Jerry Jeffs S/T fra 72 og Guy Clarks Old Number One fra 75.
Umiddelbart ville jeg tænke at Jerry Jeff har skrevet dem, men wikien til 'Old Number One', skriver at Guy har skrevet alle numrene. Nogen der kender sammenhængen? Hagemann?
Historien er udfoldet i den genudgivelse jeg har af Old nr. 1. Jeg kan evt. sende et billede til dig med historien
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst