TV-Serier

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: TV-Serier

#6271 Indlæg af Jensth » 16 apr 2019 15:21

Jeg begriber slet ikke hvordan det er lykkedes jer at hænge på den serie så længe. For mig blev den trættende dialog og klicheprægede suspense uudholdelig allerede i starten af sæson 3.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
foxtrot
Geografisk sted: Grosse Pointe

#6272 Indlæg af foxtrot » 16 apr 2019 15:34

mary jane skrev:
16 apr 2019 14:55
GoT:
Spoiler:
Allerede afsnittets første udveksling satte en ekstremt lav standard: "Because I have balls, and you don't."

:?

Så er der altså langt op til første sæsons "When I close my eyes, I can still see her tits bouncing."

Men ja, godt at få alle de reunions ud af verden. Daenerys er åbenlyst færdig, og Jon har lært at flyve, så kunne være frækt at få hende smidt ud i 2. afsnit. Sansa kommer til at rule. Nu får vi jo også 20 minutter oveni fra og med 3. afsnit, så der skal nok komme til at ske ting og sager.
Spoiler:
Enig! Dialogen er virkelig begyndt at halte! Det har den gjort i et par sæsoner nu. Men altså det jo stadig spændende hvad fanden der sker sådan plotmæssigt. Personligt håber jeg på, at Jamie og Tyrion på en eller anden måde bliver last men standing. Fuck Jon Snow. Fuck Daenerys og fuck Arya!
You know, Mike Yanagita. Remember me?

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#6273 Indlæg af makrel » 16 apr 2019 15:52

Synes serien mangler baggrund og bund fra bøgerne her i de senere sæsoner. Det var ekstremt tyndt og forudsigeligt i sidste sæson. Ser det nærmest kun for closure nu og glæder mig lidt til at det endelig slutter. Men altså.. Store slag og krige er altid lidt fed, og det er drager og zombier også, men det kan ikke bære det. Nej, det bliver godt at det slutter, selvom det da har været OK so far.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#6274 Indlæg af kasper kål » 16 apr 2019 16:28

Ja, The Battle of Winterfell bliver noget af et spektakel. Efter sigende filmhistorien ubetinget største slag.

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

#6275 Indlæg af Casper » 16 apr 2019 23:50

Jeg satser mine penge på Bronn. God mand, det bedste ansigt jeg har set i årtier og den eneste karakter med ben i næse og på jord.
Du er et du, før du er et jeg

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#6276 Indlæg af kenk » 17 apr 2019 09:46

kenk skrev:
Spoiler:
Men vi manglede da Brienne og Ghost. De kunne godt lige have lavet sådan en nuttet hundescene med Jon Snow og Ghost.
Spoiler:
Billede

:D

Brugeravatar
foxtrot
Geografisk sted: Grosse Pointe

#6277 Indlæg af foxtrot » 22 apr 2019 22:59

GoT
Spoiler:
Jeg tror desværre Tyrion ryger i næste episode 😢
You know, Mike Yanagita. Remember me?

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#6278 Indlæg af kenk » 23 apr 2019 11:55

foxtrot skrev:
22 apr 2019 22:59
GoT
Spoiler:
Spoiler:
Alle i krypten dør sikkert. I afsnittet fra i går gjorde de lidt vel meget ud af at pointere, at krypten ville være det sikreste sted at opholde sig. = Krypten er det mindst sikre sted at opholde sig. Tyrion får dog nok sneget sig ud af at opholde sig i krypten, tror jeg, og overlever dermed for nu.

Der er også blevet gjort lidt vel meget ud af at kigge på alle statuerne i krypten, så de vækkes sikkert til live på en eller anden magisk vis.

Følte ikke rigtig det her afsnit. Så nu skal det blive godt med 60 minutters død og ødelæggelse i næste afsnit.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#6279 Indlæg af Jallan » 23 apr 2019 12:47

kenk skrev:
23 apr 2019 11:55
foxtrot skrev:
GoT
Spoiler:
Spoiler:
Alle i krypten dør sikkert. I afsnittet fra i går gjorde de lidt vel meget ud af at pointere, at krypten ville være det sikreste sted at opholde sig. = Krypten er det mindst sikre sted at opholde sig. Tyrion får dog nok sneget sig ud af at opholde sig i krypten, tror jeg, og overlever dermed for nu.

Der er også blevet gjort lidt vel meget ud af at kigge på alle statuerne i krypten, så de vækkes sikkert til live på en eller anden magisk vis.

Følte ikke rigtig det her afsnit. Så nu skal det blive godt med 60 minutters død og ødelæggelse i næste afsnit.
Spoiler:
Ja, der blev da virkelig pointeret at krypten er sikker hva :lol: Synes dette afsnit var væsentligt bedre end det første, men det føltes også liiidt, som et tjekliste afsnit: Nu skal vi lige have bundet alle disse ender sammen før hele lortet brænder ned. Og så stod Ghost der lige pludselig i baggrunden. wtf. Glæder mig også helt vildt til filmhistoriens længste kampscene. Für den nu bare helt auf.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
oles
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

#6280 Indlæg af oles » 23 apr 2019 12:49

kenk skrev:
23 apr 2019 11:55
foxtrot skrev:
GoT
Spoiler:
Spoiler:

Nej følelsen mangler, men til gengæld er næste afsnit ikke 60 minutter, men 82 minutter død og ødelæggelse, HURRA!

Besvar