Metaltråden

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

Re: Metaltråden

#3291 Indlæg af Kinky Robot » 07 dec 2018 08:40

For the dear ol' Anthrax flag i die. Når skal spille Kill Team efter julen skal min Captain hedde Joey B.
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Jimmi Jazz
Geografisk sted: Nbro

#3292 Indlæg af Jimmi Jazz » 07 dec 2018 16:15

Kongen af Danmark skrev:
07 dec 2018 08:16
Nå, jeg var til Slayer, Lamb of Gok, Anthrax og Hobbituary koncert forleden og nyde et par pilsnere samt indsamle lidt empiri (og lidt tømmermænd til dagen efter, men hvad gør man ikke for videnskaben).

Der konstaterede jeg at vi godt anse vores hypotese om at Anthrax er et lorteband for bekræftet. Her kommer lidt forskningsresultater til at understøtte teorien:
- De spillede syv sange, hvoraf to var covernumre. Det gør et band der har 37 års bagkatalog at trække på altså ikke, hvis de skriver noget der minder om godt materiale (jeg hørte selvfølgelig ikke deres sæt, bortset fra den sidste sang og lidt inde midt i sættet, men setlist.fm bakker mig op).
- Da jeg gik rundt og hyggede mig med at spise hot dogs, ryge cerutter, gå på toilettet, drikke øl, nyde den storslåede arkitektur i Royal Arena og generelt bare ikke høre Anthrax, stødte jeg på en kvinde med en Anthrax hat. Hun stod bare og nød en øl ude i forhallen mens Anthrax spillede det bedste de havde lært (det var ikke ret godt). Så konklusionen må være at selv Anthrax fans ikke gider høre Anthrax, når det kommer til stykket.
- En mere teoretisk betragtning, men den kommer alligevel med her: når et 80er "klassiker" band udgiver deres bedste to albums midt i 90erne, hvor de er gået semi-grunge, så siger det altså også noget om deres generelle niveau.

Peter Ellermann siger ganske vist, at han godt kunne lide "indianer sangen", men det er vist nok bare noget han siger for at provokere, som den ikonoklast han er. Sangen er i hvert fald dårlig.
:lol:

Årets indlæg i metaltråden!!!

............. Indianermann for helvede!
kenk skrev:Jaja, den er god med jer og Bathory.

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Geografisk sted: Død :'(
Kontakt:

#3293 Indlæg af Kongen af Danmark » 07 dec 2018 18:36

Kinky Robot skrev:
07 dec 2018 08:40
For the dear ol' Anthrax flag i die. Når skal spille Kill Team efter julen skal min Captain hedde Joey B.
Arhmen ffs mand. Har du hørt dem for nyligt?

Jeg har hørt dem live tre gange på de sidste 5-6 år og det er bare så røvtrist hver gang. Plejede at synes de var gode, men da jeg så gik hjem og hørte pladerne, så var de sgu, til min delvise overraskelse, heller ikke ret fede.

Bevares, der er enkelte gode numre imellem, men der er sgisme langt imellem snapsene. Kan dog faktisk rigtigt godt lide "Sound of White Noise" og "Stomp 442", men det er nok også udtryk for at jeg ikke sådan riiigtig er Anthrax fan?
Kærlige
Særlige
herlige hund
klap vil du have.
Stolt som en pave
modtager du skænd
som en nådegave.
- Uddrag fra digtsamlingen “Hviskende brise” af Prins Henrik

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#3294 Indlæg af Fisker Thomas » 08 dec 2018 08:58

I Metalized er Nolder ked af Anthrax-hate. Jeg vil nødig gøre Nolder ked af det, men the thrax får også the axe af mig. I Cement-Mix var der en gang nogen, der skrev til brevkassen, at Joey Belladonna "synger som en fed gammel kælling". Det er desværre det mindste af Anthrax' problemer.

http://www.metalized.dk/?p=12455
Senest rettet af Fisker Thomas 08 dec 2018 09:32, rettet i alt 1 gang.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
PeterEllermann
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

#3295 Indlæg af PeterEllermann » 08 dec 2018 09:30

"Rygekupeen med Nolder."
Skøn detalje med Arsenal.

Vh
Peter "War dance!" Ellermann
Frugtprovokatøren - - Svingninger 3.0

Norge, Norge, Norge
(Screaming)

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#3296 Indlæg af Fisker Thomas » 15 dec 2018 16:33

Nu hvor jeg lige tænker lidt på Faustcoven og på, hvor god deres doom/black-plade In the Shadow of Doom er, så skal man da ikke snydes for teksten til "Sign of Satanic Victory":

Followers of the walking corpse
Obsessed by sin and holy ghosts
Deepest infection in shallowest mind
Your lord must die to free mankind

Our ultimate weapon
Risen from the depths

An axe crafting leads that will reap your soul
Ears bleed like skulls pierced by thorns
A timeless tool hammering out metal riffs
The nails come down, inch by inch

Don’t need no seven strings
or edgy new design
This V is all I want
Axecutioner of Gods

I was made a mercenary
In the legions of the V
Monument to a golden age
The Sign of Satanic Victory
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
SlipOfTheTongue

#3297 Indlæg af SlipOfTheTongue » 16 dec 2018 19:36

Nu er top 10/20/30 listerne jo begyndt at dukke op på forskellige sites og blogs.

Det har gjort at jeg har opdaget Rivers of Nihil. Har kun hørt det nyeste album, Where The Owls Know My Name, men det er umiddelbart ret fedt. Andre Jeg er ellers næsten holdt op at høre nyt metal, da jeg synes det meste enten lyder som noget jeg har har hørt ellers så fanger det ikke min interesse. Andre der er på Rivers of Nihil?

Besvar