De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

Re: De bedste computerspil

#3241 Indlæg af Kinky Robot » 11 jun 2018 12:17

Jeg havde lykkeligt glemt alt om hvor lame E3 konferencer. Studio Exec der lukker vand og ørene ævler om "gamers" og "the biggest/best yet". Give me a break :roll: . Det til side så er jeg ikke imponeret over Microsoft/EA/Bethesda indtil videre. DooM, CyberPunk og Froms nye spil er det eneste jeg har optur over. Det overasker mig ikke det mindste at de er gået den vej. Det lå allerede i kortene da de offentligjorde teaseren i fjord. Plus at de har lavet flere Tenchu spil. Så for mig giver det totalt mening. Nioh var røv godt, Sengoku era Japan er awesome, overnaturlige kræfter og demons! Sign me the fuck up!

Håber at Sony og Nintendo har nogle dope ting på programmet,
Enola Gay skrev:
17 dec 2018 12:32
Kontorprutteren er overmennesket, der sætter sin egen værdigmæssige dagsorden.

Brugeravatar
Kinky Robot

#3242 Indlæg af Kinky Robot » 12 jun 2018 10:16

Fede ting på Sonys konf. Nioh 2, Last of Us 2, Ghost of Tsushima og Resident Evil 2 Remake. Det er helt okay med mig. Death Stranding...meh.

Og så Fist of The North Start til vesten d. 2 okt. Næsten bedste E3 nyhed so far! Helt sindsygt hyped! Én af mine yndlings manga/anime fra et af mine nye yndlings studier. Thumbs fucking up SEGA!
Enola Gay skrev:

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#3243 Indlæg af krea » 13 jun 2018 17:45

Fortnite-spillere med en profil på PS4 kan ikke logge på med deres profil på Switch

Hold kæft hvor er Sonys lukkethed åndssvag. Jeg kunne ellers godt se det sjove i at spille Fortnite i toget til Kbh f.eks. hvor man kan logge sig på DSB's net, men nej, fordi jeg har oprettet en konto på PS4, skal jeg nu lave en ny konto, og jeg kan ikke bruge min normale e-mail, så jeg bliver nødt til at lave en ny e-mail.

Jeg håber Fortnite-spillere tæppebomber Sony så de bliver nødt til at bløde op. Hvis halvdelen af de ca. 18 millioner Switch-ejere brokker sig, kan Sony så holde fast?
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#3244 Indlæg af Jallan » 13 jun 2018 18:50

I øvrigt stadig helt umuligt at bedømme om Death Stranding bliver fedt eller hvad. Synes det bliver mere og mere underligt for hver trailer, men ikke på en synderligt fed måde.
secondtoughestintheinfant skrev:LANGLEY

Brugeravatar
krea

#3245 Indlæg af krea » 13 jun 2018 20:38

Jeg kan godt lide universet. Det minder om andet sci-fi, men har sin egen tone. Måske lidt inspireret af Lynch og Alien. Jeg er ikke den store Metal Gear Solid-fan, kunne dog godt lide det jeg har spillet af V, og har indtryk af at Kojima har styr på gameplay, og hvis det så bliver et historiedrevet spil i en semi-åben verden, skal det da nok blive fed nok. Historien bliver sikkert underlig og lame, men det er fint nok. Det er jo sci-fi.
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#3246 Indlæg af Jallan » 13 jun 2018 23:02

Der var en der sagde det lignede en meget cool GLS simulator.
secondtoughestintheinfant skrev:LANGLEY

Brugeravatar
Kinky Robot

#3247 Indlæg af Kinky Robot » 14 jun 2018 13:58

Jallan skrev:
13 jun 2018 23:02
Der var en der sagde det lignede en meget cool GLS simulator.
Konge ROFL LOL :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Enola Gay skrev:

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#3248 Indlæg af Pete Rock » 15 jun 2018 22:52

Jeg har gennemført Firewatch, som var endnu en gigant-skuffelse i "en ny måde at spille på" genren. Hvis der findes nogen mere ødelæggende spiloplevelse end gang på gang at opleve at den her træstamme/busk/klippe kan du hoppe over, men den anden her, den kan du ikke, så har jeg heldigvis ikke haft den. Det var også problematisk for mig at samtalerne "timer out", så hende finken i den anden ende bliver sur når man ikke svarer, for flere gange skete det ved et uheld fordi jeg var midt i noget andet eller dummede mig med den lidt elendige GUI. Og så var slutningen også bare et lidt af et letdown.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
krea

#3249 Indlæg af krea » 15 jun 2018 23:54

Jeg er skuffet over svingninger i de her dage....
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#3250 Indlæg af Pete Rock » 16 jun 2018 00:20

Du kan da ikke mene at det er et godt spil?! Jeg har til gengæld også gennemført Rise of the Tomb Raider (på seasoned raider), og det er sgu meget fedt, selvom jeg også her var lidt skuffet over slutningen. Historien blev fint forløst, men den sidste boss og de mange mange fjender var bare ikke specielt interessant eller spektakulært. Nu skal jeg igang med Horizon Zero Dawn, og her håber jeg på en lidt mere dyb spiloplevelse, med lidt mere flow og hvor jeg kan forsvinde mere ind i verdenen.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar