Den Store Techno-Tråd!!!

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
phisteria

Re: Den Store Techno-Tråd!!!

#711 Indlæg af phisteria » 25 nov 2018 21:51

Lad os lige blive mindet om hvor fucking vild Tipper (stadig) er - helt outstanding i 20 år+

'Usul' 3.39 fra den her :shock: :shock: :shock:

Jeg har ikke valgt transmission fra.

Syme

#712 Indlæg af Syme » 25 nov 2018 22:32

Han kan lave musikken, når Netflix relancerer Ti tommelfingre.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
phisteria

#713 Indlæg af phisteria » 28 nov 2018 22:28

Sure Syme kan sutte langemand, Hansen anbefaler en tur i Boxen i december, godt brølt og jeg overvejer.

http://gaffa.dk/nyhed/134119/anonym-tec ... lwq7eKrIlw
Jeg har ikke valgt transmission fra.

Brugeravatar
Hansen

#714 Indlæg af Hansen » 02 dec 2018 17:52

Tipper havde jeg fuldstændig glemt. Awesome producer som jeg elsker i små doser.
Og Phisten skal sq da 100P ind og høre I hate Models!

Brugeravatar
Hansen

#715 Indlæg af Hansen » 08 dec 2018 15:59

Hold da op hvor spillede han fede tracks! Men det blev aldrig en rigtig fed nat for mig, men det var der andre årsager til. For det første så savner jeg lidt gamle dages DJ-skills, hvor der var fede overgange, opbygninger over flere tracks, #rejsen og det at kæde det sammen til en lang musik-oplevelse. I går var det en række gode numre, uden egentlig sammenhæng. Det giver for mig ingen mening, når nu grund-vibe er så trancet.
Og Så er der publikum. Suk! Det der med konstant at vade rundt på dansegulvet og føre råbende samtaler? Hvorfor i alverden gør man ikke det ude i baren? Når lyden i forvejen ikke er højere, skal der ikke mange "are you from Denmark?" til at fylde i lydbilledet.
Til gengæld synes jeg at både dørmænd, barpersonalet og alle de andre ansatte var sympatiske og viste god stil. Konklusionen må være at jeg ikke går i byen af samme grund som alle de andre, og det er jo deres sted nu, så jeg skal bare lukke og lade dem feste på deres måde.

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#716 Indlæg af Ungfugl » 08 dec 2018 18:18

Hansen, det lyder altså bare som om, du har haft en helt klassisk culture box oplevelse. De er af og til gode til at booke gode navne. Men hver eneste gang jeg her været det, har jeg tænkt “har de skrevet om det her sted i lonely planet?”. Der er altid virkelig mange turister og sjældent en særligt god fest. Jeg er der med et halvt års mellemrum, og jeg har den samme oplevelse hver gang. Her du været på et andet sted? Eller det der nu hedder ved siden af(som desværre ligger i indre by)? Der er en meget mere beskidt stemning. Tjek det ud. Så meget federe

Brugeravatar
Hansen

#717 Indlæg af Hansen » 08 dec 2018 18:30

Ungfugl skrev:
08 dec 2018 18:18
Her du været på et andet sted? Eller det der nu hedder ved siden af(som desværre ligger i indre by)? Der er en meget mere beskidt stemning. Tjek det ud. Så meget federe
Nope, det har jeg stadig til gode, men er bestemt på to-do listen. Jeg var vild med Monastic, men det er desværre lukket.
Nu sidder jeg og laver techno igen, og det er fedt. Samtidigt, er der et tysk selskab dre vil genstarte mit gamle selskab Edward Davenport, og udgive en række plader med mine 90'er tracks. Highlights fra både de udgåede og uudgivne. De er fuldstændigt ligeglade med mit nye, men er helt oppe og køre over mit og Daniels's Lost # Found, for eksempel :https://smallblackdots.net/shop/new-arrivals/rkd-20/
Når jeg hører det i dag, har jeg ret svært ved at huske hvad Fanden vi selv tænkte da vi lavede det.

Besvar