Den Store Techno-Tråd!!!

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: Den Store Techno-Tråd!!!

#731 Indlæg af Jensth » 15 jun 2019 00:24

^^Den er fed!

Er lige faldet over en producer ved navn Egbert, som godt nok producerer helt vildt fedt! Det kan vel bedst klassificeres som minimal...? Under alle omstændigheder er det SYGT sprødt. Find lige dine 4K hørebøffer frem, så blir du ikke skuffet. Han blev vidst opdaget af Sven Väth meget ung, og derfor lavede han noget ret fortærsket minimal der for 5-9 år siden, men sidan da har han lavet fede ting. Meget unik stil.

Det bedste han har lavet er efter min mening denne:

Den her er så latterligt enkel, men helt rigtig. Progressionen her er noget af det mest snigeren. SYGT øre den fyr har!

Og hør lige hvad han fik ud af Carl Cox's forglemmelige "Latin Theme" :o

Det her remix er også helt af krogen

Ok, måske er det bare mig der er fuldstændig forelsket i mandens måde at producere på. :P
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#732 Indlæg af Ungfugl » 19 jun 2019 13:00

Kunne godt tænke mig at lægge klubben Kisloty i Skt. Petersborg et besøg. Ser fandeme ægte techno ud. Schacke har lavet dette fremragende hyldestnummer til stedet og der er nu også en video til det, som foregår på klubben. Fandeme nogle stærke typer :D

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#733 Indlæg af Jensth » 19 jun 2019 13:40

:D Jeg er vild med vokalen.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Ungfugl

#734 Indlæg af Ungfugl » 19 jun 2019 13:53

Ja, den er for fed. Og teksten: "I'm on the dancefloor, but DJ you don't know me, you're into mixing, you're not even noticing me, and I'm watching through tears at how skilfull your hands are" på russisk. Rigtig, rigtig stærkt. Han er virkelig en alsidig producer, selvom han selvfølgelig altid bevæger sig inden techno og hard trance. Han spiller i øvrigt under opvarmningsdagene på Roskilde, så det skal folk da klart tjekke ud, hvis de er på festivalen allerede der.

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#735 Indlæg af Langley » 24 jun 2019 20:09

Autechre give away unreleased Warp Tapes 89-93 as free download: The two hours of archival music were originally broadcast on NTS this past weekend.

Autechre have shared Warp Tapes 89-93 as a free download. The two hours of unreleased archival music was originally broadcast as two separate mixes on NTS this past weekend as part of Warp's three-day takeover to celebrate the label's 30th anniversary. The files are available for free download over at the AE Store. (You can find it at the bottom, or download directly here.)

As the title hints, the two-part mix features unreleased music composed in the UK duo's early days, from 1989 to 1993, and focuses on a much more dance floor-oriented side of Autechre.

https://www.residentadvisor.net/news/43 ... Oupcx63o

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: De dovne abers land

#736 Indlæg af Antimatter » 24 jun 2019 21:42

1 gigabyte komprimeret musik. Hvor meget er der lige?

EDIT: Vov, kun to timer. Så må det være god lydkvalitet direkte fra masterbåndene :balloons:
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Ungfugl

#737 Indlæg af Ungfugl » 25 jun 2019 09:46

Ungfugl skrev:
19 jun 2019 13:00
Kunne godt tænke mig at lægge klubben Kisloty i Skt. Petersborg et besøg.
Nå, den er så lige lukket, hørte jeg fra hestens egen mund lørdag nat. Fedt med Autechre-filerne!

Besvar