tråden hvor man hjælper hinanden med at finde ting og sager (2)

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

Re: tråden hvor man hjælper hinanden med at finde ting og sager (2)

#4231 Indlæg af Jonas » 19 nov 2018 14:00

Armn, det er jo bare kæmpe konge, det dér. Jeg ville gøre det, hvis jeg kunne slippe afsted med det, men jeg må nøjes med løbende at snige lidt flere 80'er-keyboards ind i skabet. I det hele taget tror jeg, der er mere og bedre elektronik i gigantics bagagerum, end der er i hele min autocamper, hvor jeg både laver mad og arbejder.
»Jeg har aldrig krænket nogen«

Brugeravatar
Antimatter

#4232 Indlæg af Antimatter » 20 nov 2018 17:28

Har svingerne erfaring med støjreducerende maskiner? Jeg bliver mere og mere støjsensitiv med alderen, og det driver mig til vanvid. Den her model får gode anbefalinger, men de sender vist ikke til danmark: https://www.amazon.com/gp/product/B000L ... B000LQI2S0
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#4233 Indlæg af Dan Dare » 22 nov 2018 23:13

måske et skud i tågen.

Jeg var inde i en pladebutik i dag, hvor de spillede en plade, jeg fik navnet på kunstner og album (havde ikke penge nok med til at købe den, også med det andet jeg skulle købe), men husker simpelthen forkert.

Jeg husker navnet Alex Vargas, men det er jo så ikke det, da det er noget dansk pop. Musikken jeg hørte var vist lidt hen i retning af Modern Lovers, men ikke helt, og jeg husker ikke altid sådan noget så godt efter første lyt. Kunstnernavnet var vist mandens navn... ikke Alex Vargas, men noget i den retning... måske Alexander? Tror titlen hed noget med California ...

Mener de sagde det var fra 70erne.

Coveret bar kunstnerens ansigt (fra skulder og op cirka), mener baggrunden var bølgende grå, og navn og titel stod med rød skrift.

Er der nogen der kan hjælpe mig i rigtigt retning? Jeg kan ikke gå ned og spørge i morgen, da det er i Berlin, og vi smutter hjem inden de åbner.
Har prøvet at google med alt den info jeg har, men det giver ikke meget.

EDIT: Han havdee vist en hat på, på coveret. Han var også i gråtoner.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Brugeravatar
nap nap.

#4234 Indlæg af nap nap. » 23 nov 2018 12:49

Billede
Forestil dig et kunstværk skabt af Per Arnoldi med musik af Niels Lan Doky.

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#4235 Indlæg af Dan Dare » 23 nov 2018 14:51

Præcis. Tak!

Jeg endte dog med at finde den selv i nat, efter nogle timers slavisk søgning. Fandt ham på side 15 under “related artist” til Devo, på last.fm

Fedt nok, at hans hår er så højt, at jeg troede det var en hat.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Brugeravatar
nap nap.

#4236 Indlæg af nap nap. » 24 nov 2018 00:22

Jeg har slet ikke hørt pladen før nu, men den er rigtig fed. Lidt henad sangen fra Fars fede ferie. :P

Brugeravatar
00Void

#4237 Indlæg af 00Void » 08 dec 2018 09:50

Jeg søger nogle ok fede, men ikke for out there vinyl compilations med instrumental jazz og bossa nova. Min konservative far er begyndt at bløde lidt op for den slags god hærg, men han hører mest latin covers af beatles-sange på youtube. Det kan jeg selvfølgelig ikke være vidne til, så han skal have et eller andet semikval som ekstra julegave. Soul Jazz-tingene er måske lige krads nok.
Hvor køber man sådan noget bras til en billig mønt efter stereostudio er lukket?

edit: har fundet fine ting på iMusic som forventes klar til forsendelse indenfor 8-11 hverdage, hvilket jo bare betyder ¯\_(ツ)_/¯. Fysiske butikker er nok at foretrække. Man er vel jyde.
fire hang out with me

Brugeravatar
nap nap.

#4238 Indlæg af nap nap. » 08 dec 2018 14:14

Beat på Vesterbro.

Jeg gav min far Ole af John Coltetrane for nogle år siden, og den gik fuldstændig rent ind.

Brugeravatar
00Void

#4239 Indlæg af 00Void » 08 dec 2018 14:47

Det ville nok være en tand for punk. Det blev Kind of Blue og Gilberto/Getz fra tilbudskasserne. 100p far.
fire hang out with me

Brugeravatar
Hansen

#4240 Indlæg af Hansen » 08 dec 2018 22:50

nap nap. skrev:
23 nov 2018 12:49
Billede
Props for at gætte den! Et forrygende album, som jeg nok selv var for hård ved i starten, da jeg nok forventede noget mere Suicide-agtigt. Men der er godt nok guldkorn på den, og live er de virkelig hæsblæsende! Den der koncert på Loppen i 93 kongede helt over i Elvis vandvid. Og jeg googlede ikke årstallet, for det var samme dag hvor jeg mødte min kæreste :)

Besvar