At kigge på mennesker på internettet

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Post Reply
eini

Re: At kigge på mennesker på internettet

#571 Post by eini » 31.01.2018 11:00:07

Jeg holdt til ét afsnit af Hvid mands dagbog. Det er helt ufatteligt grumt og ubehageligt og ulækkert, og så er det frustrerende med de der to journalisters inkompetence.

Men jeg bed mærke i hvordan S/M er blevet for tidens seksualforbrydelser hvad metal var for børnemord og skoleskyderier i halvfemserne.
Last edited by eini on 31.01.2018 11:03:53, edited 1 time in total.

eini

#572 Post by eini » 31.01.2018 11:03:31

Fisker Thomas wrote:Har ikke fået set hele programmet, men nogle af hans argumenter er rimelige nok. Det er tåbeligt, at karakterergennemsnittet fylder SÅ meget, som det gør i mange tilfælde. Og det bliver forstærket af en åndssvag karakterskala, hvor der er alt for langt mellem 4 og 7 og 10. Det er også ekstremt fjollet, at SRP'en skal tælle dobbelt - hvad regner man egentlig med, når man lægger så stort på pres på en teenagers skuldre?
Ja, men hans løsning (at man kan købe sig til bedre karakterer) forstærker jo kun de problemer han påpeger, med den ekstra fede effekt at fattige børn nu skal arbejde endnu hårdere end de skulle før.

Fisker Thomas

#573 Post by Fisker Thomas » 31.01.2018 11:06:11

eini wrote:
Fisker Thomas wrote:Har ikke fået set hele programmet, men nogle af hans argumenter er rimelige nok. Det er tåbeligt, at karakterergennemsnittet fylder SÅ meget, som det gør i mange tilfælde. Og det bliver forstærket af en åndssvag karakterskala, hvor der er alt for langt mellem 4 og 7 og 10. Det er også ekstremt fjollet, at SRP'en skal tælle dobbelt - hvad regner man egentlig med, når man lægger så stort på pres på en teenagers skuldre?
Ja, men hans løsning (at man kan købe sig til bedre karakterer) forstærker jo kun de problemer han påpeger, med den ekstra fede effekt at fattige børn nu skal arbejde endnu hårdere end de skulle før.
Helt enig. Hans analyse har en pointe, men løsningen er ikke den rigtige.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Fisker Thomas

#574 Post by Fisker Thomas » 01.02.2018 08:25:35

Bortset fra det, så fortjener han da hver eneste skide lånehenvendelse fra falske venner og gamle bekendte.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Tonic Satan

#575 Post by Tonic Satan » 23.03.2018 16:46:48

Man bliver så varm indeni.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Post Reply