At kigge på mennesker på internettet

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

Re: At kigge på mennesker på internettet

#601 Indlæg af gigantic » 05 jul 2018 11:39

I min tid, kaldte vi den Containeren, så... Men selvfølgelig legendarisk pga. lave priser.

Brugeravatar
Antimatter

#602 Indlæg af Antimatter » 05 jul 2018 11:43

Men pølserne er stegt helt perfekt.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#603 Indlæg af eini » 10 jul 2018 09:12

"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Josti
Geografisk sted: På tønden
Kontakt:

#604 Indlæg af Josti » 11 jul 2018 10:36

Hold kæft mand. Nu kom jeg til at se De Originale, og ham der Jens Jørgen Boje er jo en kæmpe, kæmpe legende i Progress. Det er længe siden, at jeg har set ham, men engang sad han altid og holdt hof på Englen. Professoren i Badstue Rock kan også nogle vilde, vilde historier om ham.
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#605 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 11 jul 2018 12:10

eini skrev:
10 jul 2018 09:12
Et godt råd fra René Dif.
<3 "Discjockey"
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#606 Indlæg af Tonic Satan » 11 jul 2018 12:24

Jeg kom nogle gange på Fontænen for 10 år siden, når man skulle besøge de Aallerboende sønderjyder (eller Boriz og Inaktivist), og det var rigtig nok rystende billigt og ikke særlig godt. Jeg kan godt forestille mig, at grillbarmarkedet i Aalborg ellers er nådesløst.

Jeg kan ikke rigtig tænke på ham Dennis uden at tænke på, hvordan det må være at afløse ham på et toilet. Det er nok overalls'ne og nogle gemte traumer fra min tid ved Fleggaard. Der var en truckfører, der lignede Dennis en del.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Josti
Geografisk sted: På tønden
Kontakt:

#607 Indlæg af Josti » 11 jul 2018 12:49

Da jeg gik i gymnasiet, var det et fast fredagsritual at drikke sig ned i billige øl på Marilyns Vinstue. --> Vælte ind på Fontænen, der lå lige ved siden af, og æde hotdogs til en femmer.
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#608 Indlæg af Fisker Thomas » 11 jul 2018 16:10

secondtoughestintheinfant skrev:
29 jun 2018 11:38
Hos os var det mere noget med lige at svinge forbi med en hel kasse bajere, som han så sad og drak solo ude i havestuen i en sky af filterløs cigaretrøg.
Lyder som en scene fra Gud taler ud. Måske en Kulturby 2017-ting? Men okay, vi havde også en stenhugger med KOL, der boede i husvogn spændt bag på en traktor, der stod ude på marken, som gerne ville have været mormon, og som røg cirka 80 Grøn Cecil om dagen.

Stærk, stærk dokumentar i øvrigt.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Antimatter

#609 Indlæg af Antimatter » 11 jul 2018 16:34

Hvad forhindrede ham i at blive mormon?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#610 Indlæg af Pete Rock » 11 jul 2018 20:12

I think that you can not be baptised if you are still smoking. The Missionaries will work with you to help you to stop smoking.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar