GOAT2016 - DEN SAMLEDE LISTE
- Fisker Thomas
- Geografisk sted: Institut Benjamenta
- Kontakt:
Re: GOAT2016 - DEN SAMLEDE LISTE
Ja, Moa Vogel var vel egentlig den bedste inkarnation. Det er Moa Vogels skyld, alle de resultater, Miegas nævner ovenfor.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.
- PeterEllermann
- Spotify: 114022072
- Geografisk sted: Working class hero.
Keep up The good work. Jeg kan lide både Miegad og Daya . Den tredje kender jeg vist ikke.
Frugtprovokatøren - Svingninger 3.0
Norge, Norge, Norge
(Screaming)
Start med Starfire
Norge, Norge, Norge
(Screaming)
Start med Starfire
- Boutros Boutros-Ghali
- Geografisk sted: Nørrebronx
- Kontakt:
Så dør man, og hopper tilbage i svingningermode, blot for at finde ud af at man er blevet nummer 201 i en GOAT afstemning.
Svingninger er et underlig sted. Men hey det var ret sjovt at læse den her tråd.
Svingninger er et underlig sted. Men hey det var ret sjovt at læse den her tråd.
1922-2016
-
- Geografisk sted: Dodge City
Hvis jeg havde været mere end 10 minutter om at sammensætte min liste, og således havde tænkt mig en smule om, havde du fået en højere placering.Boutros Boutros-Ghali skrev:Så dør man, og hopper tilbage i svingningermode, blot for at finde ud af at man er blevet nummer 201 i en GOAT afstemning.
- Boutros Boutros-Ghali
- Geografisk sted: Nørrebronx
- Kontakt:
åh det er jeg glad for Salsa. Så kan det være at jeg var havnet foran Musikministeren.
1922-2016
- Tonic Satan
- Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig
Kondolerer!
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.
- Enola Gay
- Geografisk sted: På stenene
Man skal jo arbejde for det. Tror du Jonas sad paa sine haender eller var herinde og brokke sig over manglende stemmer under valgkampen? Nej du, han foerte en benhaard kampagne tvaers over svingninger, hele vejen fra Anden Kultur og dybt ind i Anden Debat. Det var lidt saadan en "Make Svingninger Great Again"-gejst man grebes af der til sidst.Boutros Boutros-Ghali skrev:Så dør man, og hopper tilbage i svingningermode, blot for at finde ud af at man er blevet nummer 201 i en GOAT afstemning.
Nietzsche in the sheets, Schopenhauer in the streets.
- DeathPosture
- Geografisk sted: 9 kilo bongmix
Jeg kondolerer også. Rest in pieces!Boutros Boutros-Ghali skrev:Så dør man
...mit liv har altid været fuld af lort, først griselort og nu hønselort. [Lasse Basse, december 2018]
- Frcaheal
Regular John og jeg hører Super Furry Animals og vil gerne høre, om vi evt. kan få en liste med point pr indlæg. Helst med alle point, sagde han forventningsfuldt.
God hvid jul til alle(!)
- christian
- Geografisk sted: 2013
yossarian lavede en god illustration. Det er lidt svært, fordi der løbende bliver slettet indlæg og man kan ikke se inaktive brugeres antal indlæg, men here goes med den oprindelige liste:
Her med den samlede liste:
Spoiler:
Spoiler:
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.