christian skrev: Næste liste er utroligt kort:
1. Utah
christian skrev:Nej, den er både blevet annonceret, gættet, skrevet ind i oversigten over individuelle lister og pointene er medtaget og noteret i den samlede stilling.
Nå ja, for satan. Det er gået forbi min næse. Men det var lidt i ren afmagt, at jeg sendte sådan en liste ind. Jeg var ellers gået i gang med det helt store projekt - lidt a la PerH og netop dét som Jallan efterspurgte, som den første. Men det viste sig sgu at være for tidskrævende ift. job (jeg havde selvfølgelig ikke overvejet, at man bare kunne sende en liste ind og skrive begrundelserne på efterbevilling, som andre har gjort det. Startede ellers med et kæmpe felt, som jeg barberede gradvist ned. Da jeg nåede ned på nogen og 30, kunne jeg slet ikke overskue at rangere de enkelte i forhold til hinanden eller færdigskrive alle begrundelserne for mine valg. Sideløbende gik det gradvist også op for mig, at jeg også lider af Dan Dare-syndromet, selvom jeg har været aktiv på boardet siden 2003. Samtidig gjorde det ondt at skulle skære profiler som Spaceman, Lang, Fiskeren, Eini, osv. fra. Men her er de sidste, som klarede cuttet. Her sat op i alfabetisk rækkefølge.
Broder Salsa
Christian
Den sorte ged
EHG
Fabriz
Fatcap
Foxtrot
Fyrst W
Gigantic
Haile lassie
Indiepeter
Jensth