Hvem skal vi holde med?

Næsten alt
Besvar

Hvem skal vi holde med?

Afstemning sluttede 04 mar 2016 10:00

AB
7
16%
Frem
13
30%
B93
5
11%
Fremad Amager
7
16%
Brønshøj
12
27%

Afgivne stemmer: 44

besked
Forfatter
Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: Hvem skal vi holde med?

#401 Indlæg af junebug » 04 nov 2018 13:05

For helvede, man bliver stresset over den her pulje! Men tillykke med hjemmebylden!
Slagelse away i dag. I det mindste starter Balling ikke inde.
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
Amos

#402 Indlæg af Amos » 05 nov 2018 08:15

Vandvittig tæt pulje!

BK Frem pt. ude af top 6 = brokhovederne er kommet op til overfladen igen. Nu er eks-Fremspilleren Elly (pt. i AB Gladsaxe) også begyndt at blande sig i debatten på BK Frem Supports Facebook side med kommentarer til spillestil og holdopstilling :? :lol:

Brugeravatar
junebug

#403 Indlæg af junebug » 05 nov 2018 08:39

Amos skrev:
05 nov 2018 08:15
Vandvittig tæt pulje!

BK Frem pt. ude af top 6 = brokhovederne er kommet op til overfladen igen. Nu er eks-Fremspilleren Elly (pt. i AB Gladsaxe) også begyndt at blande sig i debatten på BK Frem Supports Facebook side med kommentarer til spillestil og holdopstilling :? :lol:
Respekt for dedikationen. Men hold kæft hvor jeg dog håber han er hos os på en amatør kontrakt.
Mest usympatiske spiller i truppen. Hvilken debat er der tale om? Hedder han bare "elly" i debatten?
Skal indrømme at jeg gerne vil læse det...

Hold kæft for en søndag. Det er flere år siden jeg har set AB spille så godt. Og alligevel lukker vi tre ind.

Brugeravatar
EHG
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

#404 Indlæg af EHG » 09 nov 2018 21:39

Away tur til Brøndby Stadion med AGFs fans har bekræftet det, vi alle vidste... Superliga fodbold er lort. Fodbold over divisionerne er lort. Amfetaminfyldte teenagere, drankere, hipstere, små-fascistoide voldsparate tilfælde og kids i sort (ikke The Cure typen). Lad for evigt Næstved holde sig under Superligaen. Føj.

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#405 Indlæg af kasper kål » 09 nov 2018 22:41

junebug skrev:
05 nov 2018 08:39
Amos skrev:
Vandvittig tæt pulje!

Respekt for dedikationen. Men hold kæft hvor jeg dog håber han er hos os på en amatør kontrakt.
Mest usympatiske spiller i truppen. Hvilken debat er der tale om? Hedder han bare "elly" i debatten?

Hold kæft for en søndag. Det er flere år siden jeg har set AB spille så godt. Og alligevel lukker vi tre ind.
Forstår ikke man kan synes at Elly er usympatisk! :o Synes at han er mega flink. Bevares, han tager nogle fjollede beslutninger engang imellem, men han giver sig altid tid til at snakke med fans'ne, har altid et smil på og virker oprigtigt interesseret når man snakker med ham. Den generelle snak om Elly tilbage i Frem skyldes nok bare at vi ikke har nogen der kan score mål i denne sæson. Overhovedet. Og Elly vender jo altid tilbage efter en halvsæson eller to, så det er naturligt at han bliver nævnt.

Brugeravatar
Amos

#406 Indlæg af Amos » 10 nov 2018 13:22

Han skred jo da alle mand blev bedt om at tage ansvar for at bygge et nyt hold op, så lidt flot og usympatisk at sidde på Facebook og komme med gode råd nu.

Edit: Han var også på stadion i dag, men AB Gladsaxe spiller selvfølgelig også først i morgen :D Ok, kamp i dag og god stemning på stadion i 2. halvleg..

Brugeravatar
junebug

#407 Indlæg af junebug » 12 nov 2018 18:38

kasper kål skrev:
09 nov 2018 22:41
junebug skrev:
05 nov 2018 08:39
Amos skrev:
Vandvittig tæt pulje!

Forstår ikke man kan synes at Elly er usympatisk! :o Synes at han er mega flink. Bevares, han tager nogle fjollede beslutninger engang imellem, men han giver sig altid tid til at snakke med fans'ne, har altid et smil på og virker oprigtigt interesseret når man snakker med ham. Den generelle snak om Elly tilbage i Frem skyldes nok bare at vi ikke har nogen der kan score mål i denne sæson. Overhovedet. Og Elly vender jo altid tilbage efter en halvsæson eller to, så det er naturligt at han bliver nævnt.
Han er bare decideret uengageret, på og udenfor banen. Vi føler lidt han har udnyttet klubbens velvilje.
I må MEGET gerne få ham tilbage kvit og frit til januar opstarten! (Velvidende at han så kommer til at lave 20 kasser i foråret :D )

Fremragende fodbold søndag i øvrigt. Elly var igen ude af truppen, og det er åbenbart noget der virker. Tre i træk!
Michael Madsen løb tværs over banen straks da dommeren fløjtede til pause, og samlede nogle fans. Så fortalte han os at han ville give drengene en kæmpe opsang i pausen, og at han havde brug for at vi rykkede helt ned ved sidelinjen og gik amok. Vi scorede til 1-0 i '89min. Good times!

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#408 Indlæg af kasper kål » 12 nov 2018 19:39

Haha ja, det kan godt betragtes som usympatisk, det vil jeg godt give dig. Det er så nederen når man har de der uengagerede typer i truppen. Da vi havde Magnus Rasmussen var det også helt tydeligt at han meget hellere ville noget andet, og ganske rigtigt, nu er han tilbage i USA og spiller fremragende.

Vi mangler i hvert fald en bomber. Men jeg tror en vinterpausen kan gøre godt, så træneren har tid til at få indpisket flere af sine ideer i spillerne istedet for kun at have tid til at fokusere på næste kamp.

Brugeravatar
junebug

#409 Indlæg af junebug » 12 nov 2018 19:51

Ærligt, så er jeg fandme impoeret over Frem i dette efterår. Det lignede en klub der kunne falde helt sammen, med spillerflugten i sommerpausen.
Men i de to kampe vi har haft indbyrdes har man virkelig set et klassisk Frem hold med de gamle dyder. De kæmper pissehårdt, og vinder begge opgør på energien.
Og det er jo det folk i Valby vil have! Heldigvis er AB også begyndt at ligne et hold, og vi kunne egentlig godt lige spille tre kampe mere inden pausen.
Det var rock bottom da vi tabte 3-2 i Hillerød efter en elendig præstation, men det har simpelthen været et vendepunkt. I Slagelse havde vi chancer til at lave to-cifret.
Håbefuld om end en smule nervøs for forårssæsonen.

Hvor er det i øvrigt ELENDIGT at man kun møder de nye hold i slutspillet én gang hver :shock:

Besvar