Svingninger Sommerfest 2018

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
yesoffense

Re: Svingninger Sommerfest 2018

#61 Indlæg af yesoffense » 17 maj 2018 21:20

FEST ER OGSÅ KUNST.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#62 Indlæg af krea » 17 maj 2018 21:31

Kong Louie skrev:
17 maj 2018 16:14
Kom Krea, fanme længe siden.
Det er det, ja, og det kunne være rigtig hyggeligt, det var det i hvert fald sidste gang, selvom jeg følte mig underligt udenfor. Det er et syndrom, jeg har. Men jeg skal til Berlin den weekend med en flok venner og fejre den enes 40 års-fødselsdag.
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#63 Indlæg af Tonic Satan » 18 maj 2018 09:36

krea skrev:
17 maj 2018 21:31
Kong Louie skrev:
Det er det, ja, og det kunne være rigtig hyggeligt, det var det i hvert fald sidste gang, selvom jeg følte mig underligt udenfor. Det er et syndrom, jeg har.
Billede

Den eneste måde at klare musikken på, er naturligvis at lave en playliste.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Kong Louie

#64 Indlæg af Kong Louie » 18 maj 2018 09:56

yesoffense skrev:
17 maj 2018 21:03
Man står og forbereder ekstra GRILLSPYD i fire timer, fordi man tænker, at folk sgu nok ikke har tænkt sig at tage noget mad med til fællesspisning, selvom man udtrykkeligt sagde, at folk, som ønskede at deltage i fællesspisning, selv skulle tage mad med. Man transporterer SPYDENE ud til Sydhavnen, og man håber på, at nogen andre så melder sig til at grille de 1500 SPYD, men det gør de ÆK. I stedet får man selv ansvaret som grillmaster i flere timer, selvom man bare sagde, at man da nok ville hjælpe til med moralen osv., ikke mere end det, men nej betyder jo som bekendt ja til analt. Så står man der med hovedet i kullet, mens Lang lige kommer og retter på een hvert 20. minut, "den der skal da vist lige vendes, hva'," og så får mr. Stream of Consciousness (<3!) KRAFTEDME stadig hele æren, fordi revelsben. Svingninger, mand. Verdens værste gastromandeFAR, som forføres allermest af ægte grillguru.

Lissom dengang, hvor yesoffense stod alene (ca., tak reckoner ihf) med rengøring efter julefrokost, efter også at ha’ arrangeret den, fordi ingen fra rengøringsholdet dukkede op eller meldte afbud. Og svingerne var sådan her, du drikker bare gratis forevigt, yesoffense, do ska ha så mange bajer, alt er betalt, bajer til do segner. OG FIK MAN EN ENESTE!!!!! BAJER AF FAR? NÆH.

Svingninger er påmindelsen om, at man som evindelig elevrådsformand/omvandrende faderkompleks altid har tabt. Heldigvis, for alle andre end elevrådsformanden, så har hen pissedårlig hukommelse ift. at engagere sig for meget/søge FARS ACCEPT.

Ses til fest, glæder mig helt af helvede til. Til jer, jeg ikke kender så godt: Bare sig noget grimt om min karakter eller min kropsholdning, hvis I ikke ved, hvad vi skal tale om.
Det lyder som om du har en sag. Jeg gir en bajer.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
yesoffense

#65 Indlæg af yesoffense » 18 maj 2018 10:11

Jeg kan ikke li' øl.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#66 Indlæg af Ungfugl » 18 maj 2018 10:25

Selvfölgelig har yesoffense en sag, folk kan vel kun huske Lang som grillmeister, fordi han rendte rundt i en beskidt undertröje og saa grillmeister-agtig ud paa saadan en lidt Onslow-agtig maade 8)
Jeg kan desvärre ikke den dato, fordi jeg sandsynligvis er i gang med at ödelägge min röv paa en cykelsaddel en route mod DK. Det var ellers rigtig hyggeligt at möde sine internetvenner IRL sidste aar.

Brugeravatar
Kong Louie

#67 Indlæg af Kong Louie » 18 maj 2018 10:40

yesoffense skrev:
18 maj 2018 10:11
Jeg kan ikke li' øl.
Jeg tør næsten ikke spørge, om du så hellere vil have en sodavand? Jeg har i hvert fald ikke noget gløgg med, det er helt sikkert.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
yesoffense

#68 Indlæg af yesoffense » 18 maj 2018 10:56

Ungfugl skrev:
18 maj 2018 10:25
Selvfölgelig har yesoffense en sag, folk kan vel kun huske Lang som grillmeister, fordi han rendte rundt i en beskidt undertröje og saa grillmeister-agtig ud paa saadan en lidt Onslow-agtig maade 8)
Jeg kan desvärre ikke den dato, fordi jeg sandsynligvis er i gang med at ödelägge min röv paa en cykelsaddel en route mod DK. Det var ellers rigtig hyggeligt at möde sine internetvenner IRL sidste aar.
Det var sgu da ærligt talt også helt, helt forrygende. Men man vil jo gerne lige have et anerkendende nik til MUS, selvom man ikke er iført wifebeater. Og få lige dine prioriteter i orden, ik, stop så med rejse, der er ikke noget derude, som er vigtigt at opleve.
Kong Louie skrev:
18 maj 2018 10:40
yesoffense skrev:
18 maj 2018 10:11
Jeg kan ikke li' øl.
Jeg tør næsten ikke spørge, om du så hellere vil have en sodavand? Jeg har i hvert fald ikke noget gløgg med, det er helt sikkert.
Du er satme en god nok fyr, Kimer.
Great minds think HEHE

Brugeravatar
yesoffense

#69 Indlæg af yesoffense » 18 maj 2018 11:02

krea skrev:
17 maj 2018 21:31
Kong Louie skrev:
Det er det, ja, og det kunne være rigtig hyggeligt, det var det i hvert fald sidste gang, selvom jeg følte mig underligt udenfor. Det er et syndrom, jeg har. Men jeg skal til Berlin den weekend med en flok venner og fejre den enes 40 års-fødselsdag.
Synes da bare du skal komme til Sydhavnen og føle dig udenfor så, i stedet for at gøre det til en eller megalomans krisefejring. Kom nu.
Great minds think HEHE

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#70 Indlæg af Ungfugl » 18 maj 2018 11:06

yesoffense skrev:
18 maj 2018 10:56
]Det var sgu da ærligt talt også helt, helt forrygende. Men man vil jo gerne lige have et anerkendende nik til MUS, selvom man ikke er iført wifebeater. Og få lige dine prioriteter i orden, ik, stop så med rejse, der er ikke noget derude, som er vigtigt at opleve.
Det var nemlig helt forrygende, med det samme forstod jeg Lang lidt bedre. Jeg er som saadan ikke ude at rejse: Har boet og arbejdet i Tyskland her i foraaret og välger saa at cykle hjem i stedet for at flyve. Weekenden efter havde fungeret for mig, men saadan falder tingene ud saa uheldigt engang i mellem. (:

Besvar