Metal Magic 2018

besked
Forfatter
Brugeravatar
Maverick

Re: Metal Magic 2018

#11 Indlæg af Maverick » 11 maj 2018 00:54

Jeg vil være at finde til Metal Magic for 8. år i træk.
Life is a bitch... Get used to it

Brugeravatar
eini

#12 Indlæg af eini » 11 maj 2018 02:38

Jeg har ikke besluttet mig endnu, men jeg tvivler, selvom svinger-lineup'et lokker. Programmet er ikke i sig selv noget, der overbeviser mig, det kunne godt bruge en tur igennem Fiskerens spin-maskine fx.

Jeg vil dog gerne lige gentage mig selv og sige, at Tonic Satan burde tage sig sammen og komme afsted, inden han bliver for gammel. På den anden side kan man vist ikke blive for gammel til en metalfestival. Det er også en smuk ting.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#13 Indlæg af Fisker Thomas » 11 maj 2018 07:20

eini skrev:
11 maj 2018 02:38
Jeg har ikke besluttet mig endnu, men jeg tvivler, selvom svinger-lineup'et lokker. Programmet er ikke i sig selv noget, der overbeviser mig, det kunne godt bruge en tur igennem Fiskerens spin-maskine fx.

Jeg vil dog gerne lige gentage mig selv og sige, at Tonic Satan burde tage sig sammen og komme afsted, inden han bliver for gammel. På den anden side kan man vist ikke blive for gammel til en metalfestival. Det er også en smuk ting.
På papiret synes jeg egentlig, det er en af de svagere MMF'er, jeg har været til (men jeg ved også, at det kunne være gået helt anderledes). Jeg tror, meget af det skyldes forskellen i location. Den nye er fed, men der er nogle ting, man ikke kan gøre, og der er en økonomi, der lige skal bygges op.

Men Dead Kosmonaut lavede altså en af de bedste trad. doom metal-plader sidste år. Pagan Altar udgav en af de bedste NWOBHM-plader sidste år. Master's Hammer kan jeg kun forestille mig bliver genialt. Og så er Caustic altså et ret undervurderet dansk band, hvis comebackkoncert jeg husker med stor glæde.

...

Jeg glemmer altid, at Maverick også er svinger, fordi jeg jo mest husker ham som cloner. Og så ved jeg jo også, at han er fast mand.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Kontakt:

#14 Indlæg af Fisker Thomas » 11 maj 2018 14:00

Jeg ved dog, der kommer et navn til, som jeg anser for sand #konge, men som måske ikke er så metal.

Men ellers skal eini da tage med for the good times, safte, drikke 'lade, hylde the metal.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Brugeravatar
Jimmi Jazz
Geografisk sted: Nbro

#15 Indlæg af Jimmi Jazz » 12 maj 2018 18:57

Uuuuh!!!

"Se mig, jeg har insider information"

Men det er vel også derfor, at Borgmesteren er, ja, Borgmester.
Kan han måske lokkes til at løfte sløret bare en lille bitte lille smule for det ikke så metal men #sandkonge navn?

Derudover Eini:

Afsted, afsted!

Billede
kenk skrev:Jaja, den er god med jer og Bathory.

Brugeravatar
eini

#16 Indlæg af eini » 16 maj 2018 21:43

<3 Jimmi.

Det er sgu da fedt med Paul Roland. Okkult synth-folk. Kendte ham ikke i forvejen, men er allerede ret hooked.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Kontakt:

#17 Indlæg af Fisker Thomas » 16 maj 2018 22:03

Glæder mig sygt meget til Paul Roland.

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Geografisk sted: Død :'(
Kontakt:

#18 Indlæg af Kongen af Danmark » 19 maj 2018 11:00

Nu har jeg hørt lidt Paul Roland.
Jeg er ikke sikker på om jeg ville kalde det synth-folk. Det er vel rimelig meget rock? Jeg får mere "Roky Erickson goes synth-amok, med lidt disco-heavy fraseringer"-vibes, end jeg tænker "folk". Men måske har jeg bare hørt de forkerte numre?

Under alle omstændigheder er det sgu ret fedt! Jeg forestiller mig lidt at det er sådan Ghost ville lyde, hvis de altså var fem potter pis værd.

På en måde kan jeg godt se at det er en lidt spøjs booking til MMF. På den anden side tror jeg sgu det bliver endda reddi, reddi fee' - så tak fordi I gjorde mig opmærksom på ham :)
Kærlige
Særlige
herlige hund
klap vil du have.
Stolt som en pave
modtager du skænd
som en nådegave.
- Uddrag fra digtsamlingen “Hviskende brise” af Prins Henrik

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Geografisk sted: Død :'(
Kontakt:

#19 Indlæg af Kongen af Danmark » 19 maj 2018 11:03

Tror I iøvrigt ikke at "I Am Morbid" bliver fedt? De tidlige Mrobid plader er jo det mest sexede død vi NOGENSINDE har hørt. Så tror I ikke at materialet + David Vincent kan bære projektet, selvom der ikke er nogen Trey Azazazaghathtoth?
Kærlige
Særlige
herlige hund
klap vil du have.
Stolt som en pave
modtager du skænd
som en nådegave.
- Uddrag fra digtsamlingen “Hviskende brise” af Prins Henrik

Brugeravatar
Antimatter

#20 Indlæg af Antimatter » 19 maj 2018 12:38

Det er hans måde at spille guitar der giver Morbid Angel det meste af deres identitet, og der er ikke nogen der spiller helt som ham. Han er den sværeste at erstatte.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Besvar