Watain

besked
Forfatter
Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

Watain

#1 Indlæg af Morten » 31 okt 2018 12:14

fredagsrock
Simplify

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

Re: Watain

#2 Indlæg af eini » 31 okt 2018 13:16

Det gider jeg virkelig godt. De var optur på Copenhell i 14.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
satirejohn
Kontakt:

#3 Indlæg af satirejohn » 31 okt 2018 13:25

Deres plader er ok, men fedt liveband, ja!

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#4 Indlæg af makrel » 31 okt 2018 13:42

275 fucking kroner? Og så er det også j-dag, haha. Held og lykke med bamselademongolerne der ikke kan finde ud af at gå til koncert!
Tom D. Warrior

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#5 Indlæg af eini » 31 okt 2018 21:20

275 kroner og j-dag gider jeg virkelig ikke.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Jimmi Jazz
Geografisk sted: Nbro

#6 Indlæg af Jimmi Jazz » 01 nov 2018 12:50

Er de ikke sådan nogle nazistiske krænkertyper, der før har overfaldet en kvinde til en koncert i Kbh? Måske jeg hellere skulle lægge mine surt tjente dadler i nogle andres lommer... :|
kenk skrev:Jaja, den er god med jer og Bathory.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#7 Indlæg af Fisker Thomas » 01 nov 2018 12:54

Men med Rotting Christ oveni bliver det dyrt. Altså, Rotting Christ STINKER jo live, men ALLE elsker det live, så måske kan man få sig en fed koncert oveni med et band, der ikke har udgivet noget godt siden 90'erne? Hvis man kan håndtere EDB-trommer i sin black metal.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Jimmi Jazz

#8 Indlæg af Jimmi Jazz » 01 nov 2018 13:18

Fisker Thomas skrev:
01 nov 2018 12:54
Men med Rotting Christ oveni bliver det dyrt. Altså, Rotting Christ STINKER jo live, men ALLE elsker det live, så måske kan man få sig en fed koncert oveni med et band, der ikke har udgivet noget godt siden 90'erne? Hvis man kan håndtere EDB-trommer i sin black metal.
Skru nu lige ned for den nietzscheanske, blackmetallisk-aristokratiske arrogance (pffh, lige forholde sig til moralske kvabbalser) og svar på det der med overfaldet (selvfølgelig har Borgmesteren jo styr på dé rygter)?

Vil nemlig rigtigt gerne se Rotting Christ

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#9 Indlæg af Fisker Thomas » 01 nov 2018 13:27

Watain er ikke nazister og har sagt det flere gange.

Mit indtryk er, at de vældig godt kan lide amfetamin og gerne meget af det over mange dage og derfor har en høj level af douchiness.

Rygterne siger, at de voldtog (?) en kvinde på The Rock. Der var mange af dem den gang. Om det passer, ved jeg ikke, men der var megen snak om det, også på Clone. Jeg kan ikke helt huske, hvad det endte med, heller ikke hvad den folkelige dom var.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Jimmi Jazz

#10 Indlæg af Jimmi Jazz » 01 nov 2018 13:34

Ok, tak. Tror måske jeg har blandet dem sammen med Marduk, hvad angår det politiske.

Besvar