Ny udgave af drone/ambient/noise albumet Dør!

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Aandsamoebe
Kontakt:

Ny udgave af drone/ambient/noise albumet Dør!

#1 Indlæg af Aandsamoebe » 02 dec 2018 08:50

Jeg har før haft gjort opmærksom på mit drone/ambient/noise projekt og albumet Dør her.

Imidlertidigt besluttede jeg mig for et par måneder siden at lave nogle ændringer på det oprindelige album, det var for langt, og der var et par numre der trak den overordnede lytteroplevelse ned.

Resultatet blev at 4 numre blev kaseret og 2 nye numre blev tilføjet, resulterende i en meget mere helstøbt lytteroplevelse med et bedere flow.

Den nye version af albummer er oppe på Bandcamp til gratis download og lytning, og i løbet af en uges tid skulle det også gerne blive tilgængeligt gennem diverse online digitale musik tjenester og butikker så som iTunes, Amazon og Spotify.

Albums beskrivelse:
A 75 minute long journey through strange mesmerizing, enchanting and eerie drone, ambient and noise soundscapes awaits the listener on this album, which title Dør means both Door and Dies in Danish.

Her er linket til albumet på Bandcamp: https://jacoblaeby.bandcamp.com/album/d-r-2

Og her kan albummet høres via SoundCloud:

Besvar