Hvad er egentlig Mayhem-taket på det, der foregår på Nørrebro i dag?

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: Hvad er egentlig Mayhem-taket på det, der foregår på Nørrebro i dag?

#61 Indlæg af Jensth » 15 apr 2019 19:43

yossarian skrev:
15 apr 2019 18:28
Jensth skrev:
15 apr 2019 15:10
Selvfølgelig skal det være muligt at ytre kontroversielle holdninger i DK, men der må være grænse for hvor meget idioti politiet skal bruge ressourcer på. Det er ikke iorden at folk kan sidde og spekulere i hvordan de mest effektivt kan jokke på en betændt tå, og så få politiets opbakning til forehavende.
Det er ikke det der er problemet. Med sine provokationer lykkes det for Paludàn at gøre politiet til part i sin politiske kamp mod muslimer, og det kan vi virkelig ikke være tjent med som samfund.
Det mener jeg så ikke. Jeg mener det KAN opfattes som om politiet tager side, hvilket på ingen måde er tilfældet. Det er dog provokerende at se, at det fjols kan udbasunere sit lort med fuld rygdækning... Som Oxfeldt siger:
Selvfølgelig skal vi beskytte Paludan og hans ytringsfrihed og retten til at færdes trygt. Det er den kyniske spekulation, der frustrerer mig. Det her har nærmest karakter af misbrug af en rettighed. Det er ikke budskabet – det forholder jeg mig ikke til – men ønsket om konfrontation, der generer mig. Jo mere, desto bedre. Jo voldsommere, desto bedre,« siger Claus Oxfeldt
Jeg synes så nok at man må stille spørgsmålstegn ved, om Kbh's politi har 2 velfungerende hjernehalvdele til sammen, når de udtaler følgende:
Det sket »som følge af den eksplosion, der fandt sted tæt på Mjølnerparken natten til søndag, og den usikkerhed der var i forhold til motivet til sprængningen«, som det hedder.

»Rasmus Paludan foreslog fem nye mulige lokaliteter. To af dem lå i nærheden af Mjølnerparken, og derfor blev han oplyst om, at disse var omfattet af påbuddet. Han valgte herefter at afholde demonstrationen på Blågårds Plads. Københavns Politi havde ikke på forhånd oplysninger, der kunne begrunde et påbud i henhold til politiloven om ikke at afholde demonstrationen på Blågårds Plads,« lyder det fra Jørgen Bergen Skov:

»Vi er hos Københavns Politi vidende om, at Rasmus Paludan fortsat ønsker at afholde demonstrationer på forskellige lokaliteter. Politiet foretager efter arrangørens anmeldelse af sådanne demonstrationer en vurdering af arrangementet, herunder overvejer vi, hvorvidt der skal udstedes påbud eller forbud i medfør af politiloven.
:roll: Hvad fanden havde i regnet med? Blågårds Plads er da ubetinget Danmarks mest sprængfarlige location til sådan et gøglershow.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Sille...sille...

#62 Indlæg af Sille...sille... » 16 apr 2019 12:55

Er der egentligt nogen folkeskolelærere herinde? Jeg er ret overrasket over, hvor meget ham der Paludan fylder hos 7.-klasser (konfirmander). Noget med et v-tegn og sådan noget. Og de gider ikke høre noget om fattige i Afrika eller kristne missionsselskabers arbejde dér, for vi har nok fattige i Danmark. Han laver tilsyneladende nogle bevægelser i det unge folkehav, som de voksne slet ikke har rigtigt indblik i eller kontrol over. Lidt som en rigtig dårlig babysitter, der hælder skidt i hovedet på ens barn, mens man har travlt med at være på arbejde. Jeg kan i hvert fald ikke helt gennemskue, hvad der foregår.
whose fool are you?

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#63 Indlæg af Jensth » 16 apr 2019 13:03

Det er da oplagt at dumme pubertetsknægte kan fascineres af en mand der bruger ord som "luderbogen".
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
fabriz

#64 Indlæg af fabriz » 16 apr 2019 14:20

Sille...sille... skrev:
16 apr 2019 12:55
Er der egentligt nogen folkeskolelærere herinde? Jeg er ret overrasket over, hvor meget ham der Paludan fylder hos 7.-klasser (konfirmander). Noget med et v-tegn og sådan noget. Og de gider ikke høre noget om fattige i Afrika eller kristne missionsselskabers arbejde dér, for vi har nok fattige i Danmark. Han laver tilsyneladende nogle bevægelser i det unge folkehav, som de voksne slet ikke har rigtigt indblik i eller kontrol over. Lidt som en rigtig dårlig babysitter, der hælder skidt i hovedet på ens barn, mens man har travlt med at være på arbejde. Jeg kan i hvert fald ikke helt gennemskue, hvad der foregår.
Ja han har en HELT ekstrem gennemslagskraft udskolingen. K-forum har et bud på hvorfor:
https://www.kommunikationsforum.dk/arti ... wzgWKOoVCU

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#65 Indlæg af makrel » 16 apr 2019 15:43

Har også set hans klamme fjæs på Snapchat uden at have bedt om det... En ønsket modreaktion: En modsatrettet vinkel/person der gjorde som ham, bare omvendt med tolerance. Orker ikke den klovn, altså.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Hansen

#66 Indlæg af Hansen » 16 apr 2019 20:18

Sille...sille... skrev:
16 apr 2019 12:55
De elever jeg hører nævne ham, er dybt ironiske og kan sagtens se ham som den taberagtige mobber. Den type kender de godt fra skolegården. De har så også opdaget den effekt det har på voksne at nævne Paludan, og den slags er jo altid sjovt.
Omvendt morer dem også at se de unge indvandrere hoppe på hans provokationer. Langt de fleste kids er IKKE racister, men de er træt af selverklærede perkere og deres værdisæt og omgangstone.
Jeg er ikke bekymret på den konto, de unge er langt mere rummelige end deres forældre.

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#67 Indlæg af Jonas » 17 apr 2019 10:28

Prøv lige at kigge på et billede af Rasmus Paludan. Han hader sgu da koranen, fordi den forbyder arabiske mænd at kneppe ham.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#68 Indlæg af Rock Action » 17 apr 2019 10:48

Er det ikke kun at lade sig kneppe af ham, den forbyder?
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#69 Indlæg af Jonas » 17 apr 2019 10:56

Spørgsmålet er ikke, hvad Koranen siger, men hvad Rasmus Paludan synes, den siger. Hans brændende ønske er opmærksomhed fra arabiske mænd, og han er tydeligvis ved at implodere under vægten af sit eget begær.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#70 Indlæg af Rock Action » 17 apr 2019 12:18

Bevares; det er jo den helt store, dobbeltsidede projektion. Tomayto, tomarto, liderbukke. Find sammen i skammen.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Besvar