Distortion Ø

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Hansen

Distortion Ø

#1 Indlæg af Hansen » 30 maj 2019 17:18

Nå, jeg skal ikke til Sverige alligevel, og tager derfor til Distortion Ø på lørdag. jeg glæder mig helt sygt til I Hate Models! Og skal da også tjekke Nadja Rose og Rico Nasty, men derudover har jeg ikke rigtigt fået kigget på programmet. Hvad er jeg ved at misse? Og er der nogen af jer man risikerer at støde ind i?

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

Re: Distortion Ø

#2 Indlæg af Pete Rock » 30 maj 2019 17:33

Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Hansen

#3 Indlæg af Hansen » 31 maj 2019 00:48

Altså, det er jo et vidunderligt nummer, men jeg kan ikke helt gennemskue om det er et svar på et af mine spørgsmål? ;)
Eller er det simpelthen en ironisk "Har du virkelig tænkt dig at se det lort?" For det har jeg, nemlig. Og jeg skal elske hvert et sekund, ellers bliver jeg slemt skuffet.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#4 Indlæg af Pete Rock » 31 maj 2019 00:52

nummeret er superfedt. husk at drik vand. jeg kender ikke resten af programmet. det er det hele.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#5 Indlæg af Ungfugl » 31 maj 2019 15:16

Åh, Deena Abdelwahed skal spille, Hansen! Jeg har før fablet lidt om hende herinde, og kunne måske godt være noget for dig. Har aldrig selv været derude, men der er da nogle ok navne på plakaten, når jeg lige løber den igennem. Kan også godt lide Hunee og Max Abysmal, men jeg tror, det er for disco til dig umiddelbart (:

Edit: arh damn, det er i dag, hun spiller.

Besvar