Tråden om god musik

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Syme

Tråden om god musik

#1 Indlæg af Syme » 11 aug 2019 21:47

Gennem en længere periode har jeg prøvet at finde på nogle nye koncepter, der kan bidrage til at holde liv i vores internetforum, og mit mest radikale bud var en tråd forbeholdt god musik. Jeg mangler stadig noget at fylde den med, men nu opretter jeg den med det samme for en sikkerheds skyld, inden en mindre kvalificeret bruger gør det. I mellemtiden må andre gerne skrive om den gode musik, de går og hører, men det er altså forbudt at "knuselske" dårlig americana eller bruge retarderet metaljargon.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

Re: Tråden om god musik

#2 Indlæg af gigantic » 11 aug 2019 21:57

Jeg udviser lige godt naboskab og holder mig på sidelinjen.
eini skrev:
26 jun 2019 10:34
God lol og klar tænkning er forudsætningen for et godt liv.

Brugeravatar
00Void

#3 Indlæg af 00Void » 11 aug 2019 22:47

Vil bare lige bifalde at det er dig, Syme, som har startet denne tråd, og ikke en svinger med ingen eller tvivlsom smag. Glæder mig til at følge med, klikke og lytte :thumbup: :drinkingcheers:
fire hang out with me

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#4 Indlæg af Pete Rock » 14 aug 2019 16:54

Okay, denne plade minder mig lidt om en af mine yndlingsanbefalinger fra syme, så jeg poster den her. Georgia med pladen Time. Eksperimenterende "techno". Duoen har også udgivet en plade på kongeselskabet Palto Flats, denne her er på Firecracker Records, som også har udgivet Vakula-ting. Nå, håber det er godt nok til tråden.

Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Syme

#5 Indlæg af Syme » 15 aug 2019 22:12

Godkendt til tråden, selvom det er adskillige grader for hyperaktivt til min alderssvækkede opfattelsesevne. Det er måske for sejt, simpelthen? Vakula er vist i øvrigt CANCELLED nu, så pas på med at omtale ham alt for positivt i de forkerte/rigtige kredse.

Jeg lover at skrive et ordentligt indlæg snart. Det kommer efter alt at dømme til at handle om en indieplade fra 2000.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#6 Indlæg af stilhed » 16 aug 2019 12:24

hvis vi lige glemmer armand schaubroeck, der nok er en acquired taste, så indeholder det her indlæg, i al beskedenhed, kun 9-10/10-anbefalinger. det er f.eks. helt nuts, at hits i søgemaskinen på john wonderling kan tælles på én hånd.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#7 Indlæg af Pete Rock » 19 aug 2019 11:06

Syme skrev:
15 aug 2019 22:12
Godkendt til tråden, selvom det er adskillige grader for hyperaktivt til min alderssvækkede opfattelsesevne. Det er måske for sejt, simpelthen? Vakula er vist i øvrigt CANCELLED nu, så pas på med at omtale ham alt for positivt i de forkerte/rigtige kredse.

Jeg lover at skrive et ordentligt indlæg snart. Det kommer efter alt at dømme til at handle om en indieplade fra 2000.
hehe, rimelig grineren måde vakula er blevet CANCELLED på.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar