BDE fra Hot girls & boys-tråden

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

BDE fra Hot girls & boys-tråden

#1 Indlæg af Casper » 26 nov 2019 22:33

Big dick energy. Den største penis jeg endnu har kastet mit blik på tilhørte en bette fyr på Vordingborg kaserne i start nullerne. Vi snakker et :clap:-størrelsesforhold. Han fik senere betændelse i en hårsæk i nosserne. Ornli' syge nosser. Han haltede afsted i flere uger, før jeg, i kraft af mit virke som talsmand, blev bedt om at konfrontere ham med, at han aldrig gik i bad... hvilket var til stor gene for værelseskammeraterne. Han lugtede også en del. Men han skammede sig endnu mere over den betændelse i hårsækken. Han blev senere landmand, tror jeg. Eller lastbilchauffør. Noget i den retning.

[delt af /red.]
Du er et du, før du er et jeg

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

Re: Hot girls & boys

#2 Indlæg af gigantic » 27 nov 2019 09:05

Vi havde også en, der ikke gik i bad. han havde bakkenbarter, så han gik under navnet Elvis. Det var lidt hård kost for ham, når han boede på værelse med fem vestjyske håndværkerlærlinge. Man hørte ofte "Gå glad i bad" starte i det sagte og så den ene efter den anden, der stemte i.
Til sidst blev det meldt ud, at han ikke kom mere, fordi han havde brækket begge arme i et trafikuheld. Den var der ingen, der troede på.
eini skrev:
26 jun 2019 10:34
God lol og klar tænkning er forudsætningen for et godt liv.

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#3 Indlæg af kenk » 27 nov 2019 09:25

Forsvaret er et sygt, sygt foretagende...

I min deling var der også én, som blev mobbet ud og helt ned i kulkælderen -- af befalingsmændene, vel at mærke. Bevares, han var ikke nogens yndlingsmenneske, og han var virkelig en skvaddermikkel, men den behandling, han fik, var simpelthen så vanvittigt langt over grænsen. Hans skvaddermikkelhed bestod mestendels i, at han næsten altid glemte et-eller-andet, når vi skulle på øvelse, og sådan nogle befalingsmænd hader, når man glemmer noget. Han var ikke den eneste, som glemte noget -- det var vi faktisk flere, som jævnligt gjorde -- og vi andre fik som oftest bare at vide, at vi var nogle idioter eller fik bud på at løbe hjem for at hente det, mens han til gengæld blev straffet for det. En dag havde han glemt sin vandflaske, og det er jo sådan set i sig selv rimelig nederen, og det kvitterede befalingsmændene så med, at han hele dagen skulle slæbe rundt på en 25 liters vanddunk, foruden sin øvrige oppakning selvfølgelig. En anden dag havde han glemt sådan et lille latterligt stykke reb på 40 cm eller så. Et reb, som man ikke kunne bruge til en fucking skid andet end at sidde og øve sig i at lave forskellige knob. Som straf for dét, så fik befalingsmændene fundet det fucking største og tykkeste reb, jeg nogensinde i mit liv har set. Jeg ved ikke hvor langt, det var, det var måske fem meter, og det var så tykt at man uden problemer kunne fortøjre et helt containerskib med det. Det skulle han så selvfølgelig slæbe rundt på hele dén dag, foruden sin øvrige oppakning selvfølgelig. Og når befalingsmændene ikke lige så sit snit til decideret at kunne afstraffe ham for noget konkret, så blev han selvfølgelig bare talt forfærdeligt til.

Så en mandag, så dukkede han bare ikke op mere, og det forstod jeg satanedme godt.

Den sidste uge i 24syvs levetid havde de et fokus på sexchikane i forsvaret, og det var dælme heller ikke behageligt at høre på. Der var ingen kvinder i vores kompagni, så det så man selvfølgelig af den grund ikke noget af eller til, men jeg kan desværre meget nemt og levende forestille mig det; kulturen i forsvaret i det hele taget, taget i betragtning.

EDIT: Jeg var inde i 2005, og noget kan da forhåbentlig have ændret sig til det bedre siden da, men det ville virkelig ikke overraske mig, hvis ikke.
:crown:

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#4 Indlæg af Rock Action » 27 nov 2019 10:14

Dejlig overenstemmelse med avatar og indhold :adore:
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
æsmet

#5 Indlæg af æsmet » 27 nov 2019 10:17

Det er altid godt med anekdoter fra forsvaret, Kenk, Gigantic og Casper.

Jeg var meget glad, da jeg trak frinummer. Jeg købte You're Living All Over Me på vej hjem. Det, jeg frygtede mest ved militæret, var faktisk det med at skulle i bad med de andre kæmpekroppe. Det var ikke alt det andet. Det var det med badet. Jeg kan sætte mig ind i de brækkede arme. Jeg prøvede alt muligt for at undgå at komme i fællesbade. Også de frisindedes. Men overfællesbadet måtte jo være det i mili. Det blev heldigvis ikke til noget, det blev et frinummer. Held er nummer 1. Så satte man sgu lige Little Fury Things på for første gang i stuen en fredag middag, mens forældrene var på arbejde.

Her står jeg så og kigger på denne fabrik.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#6 Indlæg af Jallan » 27 nov 2019 10:40

kenk skrev:
27 nov 2019 09:25

I min deling var der også én, som blev mobbet ud og helt ned i kulkælderen -- af befalingsmændene, vel at mærke. Bevares, han var ikke nogens yndlingsmenneske, og han var virkelig en skvaddermikkel, men den behandling, han fik, var simpelthen så vanvittigt langt over grænsen. Hans skvaddermikkelhed bestod mestendels i, at han næsten altid glemte et-eller-andet, når vi skulle på øvelse, og sådan nogle befalingsmænd hader, når man glemmer noget. Han var ikke den eneste, som glemte noget -- det var vi faktisk flere, som jævnligt gjorde -- og vi andre fik som oftest bare at vide, at vi var nogle idioter eller fik bud på at løbe hjem for at hente det, mens han til gengæld blev straffet for det. En dag havde han glemt sin vandflaske, og det er jo sådan set i sig selv rimelig nederen, og det kvitterede befalingsmændene så med, at han hele dagen skulle slæbe rundt på en 25 liters vanddunk, foruden sin øvrige oppakning selvfølgelig. En anden dag havde han glemt sådan et lille latterligt stykke reb på 40 cm eller så. Et reb, som man ikke kunne bruge til en fucking skid andet end at sidde og øve sig i at lave forskellige knob. Som straf for dét, så fik befalingsmændene fundet det fucking største og tykkeste reb, jeg nogensinde i mit liv har set. Jeg ved ikke hvor langt, det var, det var måske fem meter, og det var så tykt at man uden problemer kunne fortøjre et helt containerskib med det. Det skulle han så selvfølgelig slæbe rundt på hele dén dag, foruden sin øvrige oppakning selvfølgelig. Og når befalingsmændene ikke lige så sit snit til decideret at kunne afstraffe ham for noget konkret, så blev han selvfølgelig bare talt forfærdeligt til.
Ikke de mest kreative befalingsmænd. Lader til at deres abstraktionsniveau ikke rigtig rakte længere end til at få ham til at slæbe på overdimensionerede ting.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#7 Indlæg af kenk » 27 nov 2019 10:45

Det tror jeg heller ikke, at det gjorde.
:crown:

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#8 Indlæg af gigantic » 27 nov 2019 11:15

- Jeg har glemt mit gevær.
- Gæt hvem der skal bære tanken i dag.
eini skrev:
26 jun 2019 10:34
God lol og klar tænkning er forudsætningen for et godt liv.

Brugeravatar
miegas

#9 Indlæg af miegas » 27 nov 2019 11:22

Det er let at kritisere andres arbejde, men faktum er, at det virkede.
jo que voi partir la purméra, non poderí seguir shens tu

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#10 Indlæg af J Spaceman » 27 nov 2019 11:31

kenk skrev:
27 nov 2019 09:25

I min deling var der også én, som blev mobbet ud og helt ned i kulkælderen -- af befalingsmændene, vel at mærke. Bevares, han var ikke nogens yndlingsmenneske, og han var virkelig en skvaddermikkel, men den behandling, han fik, var simpelthen så vanvittigt langt over grænsen.
På den anden side var det vel også sygt fedt og vildt befriende med den hårde tone?

Det lyder også som om, det var selvforskyldt. Han kunne da bare lade være med at være sådan en skvaddermikkel.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Besvar