Mit personlige take på en blues guitar solo i A! (Update: Nyt psykedelisk remix)

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Aandsamoebe
Spotify: https://open.spotify.com/artist/2oJBde4ZdrXUk2cY8ycOrI
Geografisk sted: 711/911/666/Allestedsnærværende gradvist vekslende et sted mellem intet og alt, Himlen og Helvede
Kontakt:

Mit personlige take på en blues guitar solo i A! (Update: Nyt psykedelisk remix)

#1 Indlæg af Aandsamoebe » 04 dec 2019 17:51

Edit!!: Remixede tracket og det endte op med at få et psykedelisk anslag, med et par tilføjede ambient effekter og delay på guitaren.

En gut ved navn Dale Pietrzak smed et blues backing track han havde kreeret op på et guitar forum, med formålet at folk skulle optage deres egen jam over det og så poste resultatet.

Her er mit bedrag så, som jeg besluttede at kalde "Jazzy Folkman Got the Blues Jammed Down":

Synes godt man kan høre jeg ikke er så meget til blues, så det her er et lidt mere jazzet og folky take på en blues solo.

Er selv ret godt tilfreds med resultatet.   
Senest rettet af Aandsamoebe 04 dec 2019 22:34, rettet i alt 1 gang.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hellere sort i landet af lort
end hvid og politibetændt

- Michael Strunge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Besvar