Under Byen

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
eini

Re: Under Byen

#81 Indlæg af eini » 11 sep 2018 19:24

De første 4 sider af den her tråd.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re:

#82 Indlæg af Tonic Satan » 12 sep 2018 15:59

Ali Pilfinger skrev:
28 apr 2004 14:30
Ali Pilfinger skrev:
Viskarne skrev:for ikke så længe siden fik vi en ny reol i stuen. Det var en min kone havde fået af hendes chef, fordi hun skulle flytte til en lavloftet lejlighed. Så nu kan jeg have alle mine bøger og lper stående i den, og der er stadig plads til overs.
Du indkapsler her essensen af Svingninger, Viskarne. Havde jeg bare selv set det, inden jeg kom med sådan en ignorant kommentar som min foregående, men her kommer det:

Lige foran mig, imellem mit tastatur og mig selv, ligger en brun tallerken med en kniv og en gaffel. Der ligger ikke andet på den, for det, der lå, har jeg spist.

Edith: Nu er den der ikke længere; den er i mit køkken, ovenpå spækbrættet.
Hvis man overhovedet kan tale om et køkken: Det adskilles kun fra min stue, mit soveværelse og mit kontor, som er det samme rum, ved en liste imellem de tres træ- og køkkenets linoleumsgulv. Og så er der ingen ovn. Det er imidlertid ok, for så fristes jeg mindre til at købe lav-selv junk food, det kunne være frysepizza, som vistnok hedder pizze i flertal på modersmålet, italiensk.

På den anden side kan jeg ikke bage de boller, som jeg gerne vil bage.
Det her fik i hvert fald mig til at tænke på en sagnomspunden ølkage. Ali havde en vildt hyggelig lejlighed.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Besvar